تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خابی لیم پرفالوورترین کاربر تیک تاک در جهان شد!

خابی لیم (Khaby Lame)  با نام کامل خابانه لیم (Khabane Lame) 22 سال دارد و متولد سنگال است اما، از یک سالگی در چیواسو ایتالیا زندگی می کرد. او پس از اخراج از کارخانه ای که در آن مشغول به کار بود، شروع به ساختن ویدیوهای تمسخر آمیز تیک تاک در دوران قرنطینه کرد و توانست از چارلی دی‌آملیو (Charli D’Amelio) که از سال ۲۰۲۰ به عنوان پرفالوورترین کاربر تیک تاک در جهان شناخته می شود، پیشی بگیرد. او با رسیدن به ۱۴۲.۵ میلیون دنبال کننده، از ۱۴۲.۲ میلیون دنبال کننده چارلی دی‌آملیو گذشت.

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟پس از اینکه خابی در سال ۲۰۲۰ به پلتفرم تیک تاک پیوست، توانست با افراد مشهوری مانند اد شیرن خواننده و لیونل مسی و دیگر بازیکنان حرفه ای فوتبال ملاقات کند. در سال ۲۰۲۱ او به عنوان مهمان ویژه به جشنواره فیلم ونیز دعوت شد و روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۲ رفت. از همه مهم تر قراردادهای اسپانسری بود که با برندهایی مانند هوگو باس (Hugo Boss) بست.

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟ خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟او سال ۲۰۲۰، به عنوان اپراتور ماشین در کارخانه ای در تورین مشغول به کار بود. در اوایل شروع کرونا در ایتالیا، خابی از کار خود اخراج شد و بیکار ماند. فقط به این دلیل که در دوران قرنطینه بیکار بود، شروع به ساختن ویدیوهای تیک تاک کرد. او ویدیوهایی می ساخت که در آنها، ویدیوهای راهکارهای زندگی (Lifehack) ساخته شده توسط سایر کاربران را به سخره می گرفت.

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟او راه های ساده ای را برای انجام کارهایی که آن ها پیچیده می کردند، انجام می داد و با خیره شدن به دوربین با چشم های گشاد یا بالا انداختن شانه ها و جلو آوردن دست هایش، آن را تکمیل می کرد. امضای او در کارهایش حرف نزدن و حالت دست هایش است.

خابی لیم چگونه پر فاللورترین کاربر تیک تاک شد؟از آنجایی که بقیه جهان نیز در قرنطینه وقت آزاد بیشتری داشتند، تیک تاک به شدت محبوب شد و ویدیوهای ساده خابی، بینندگان را تحت تأثیر قرار داد. او به سرعت ده ها، صدها، هزاران و سپس میلیون ها دنبال کننده به دست آورد. با افزایش دنبال کننده هایش او کمپینی برای صعودش به صدر تیک تاک با هشتگ #KhabyToNumberOne به راه انداخت که حالا به نتیجه رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر تبلیغاتی متاورس با حضور خابی لیم و مارک زاکربرگ + ویدیو

زلاتان ابراهیموویچ و خابی لیم در یکی از سکانس‌های سریال Squid Game + ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خابی لیم پرفالوورترین کاربر تیک تاک در جهان شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..