تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Rap Fame – Rap Music Studio 2.93.1 – استودیوی ساخت موزیک های رپ!

Rap Fame – Rap Music Studio v2.93.1 – رپ فیم: استودیوی ساخت موزیک رپ با امکانات و قابلیت های کامل!
نسخه پریمیوم و کامل برنامه با در دسترس بودن همه قابلیت های پولی

Rap Fame – Rap Music Studio یک برنامه محبوب و جالب در زمینه ساخت موزیک های رپ و داشتن یک استودیوی ساخت موزیک های رپ برای اندروید است که استودیوی برنامه سازی Rap Tech Studios آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در پلی استور عرضه کرده و هم اکنون نسخه کامل و بدون محدودیت اش توسط فارس روید به صورت رایگان برای دانلود عرضه گردیده است.  اپلیکیشن Rap Fame برنامه‌ای است که می‌توانید از آن برای ایجاد و ضبط آهنگ‌های رپ کمک بگیرید. با استفاده از این برنامه به دوستان و آشنایان خود ثابت کنید که تا چه اندازه برای خواندن موسیقی رپ قدرت و استعداد دارید. برنامه کاربردی Rap Fame – Rap Music Studio دارای تعدادی ضرب و آهنگ مختلف است که می‌توانید برای شکل دادن به موسیقی رپ خود از آنها استفاده کنید. استفاده از این نرم‌افزار کاملا شهودی است و به هوش موسیقایی شما وابسته است. ابتدا باید یکی از بیت‌های موجود در این برنامه را به‌عنوان پایه آهنگ خود انتخاب کنید. سپس شعر موردنظر خود را بخوانید و با آهنگ ترکیب کنید. می‌توانید برای ارتقای کیفیت آهنگ نهایی از افکت‌های موجود در این برنامه برای تنظیم زیروبم صدای خود استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید آهنگ‌های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این مزیت به شما کمک می‌کند که علاوه بر رقابت با سایر دوستان و رپرها، فرصت مناسب برای بهتر دیده شدن آثار خود را به دست آورید. مزیت دیگر این برنامه اضافه کردن ضرب‌آهنگ‌ها و بیت‌های جدید به ‌صورت هفتگی است ؛ این مزیت موجب غافلگیری اغلب رپرها و افزایش آزادی عمل آنها در انتخاب آهنگ می‌شود. به طور کلی، با نصب و اجرای برنامه Rap Fame بر روی گوشی‌های اندرویدی یا ios خود می‌توانید در هر هفته بیش از 10 آهنگ رپ باکیفیت تولید کنید. یکی دیگر از مزیت‌هایی که با استفاده از اپلیکیشن Rap Fame – Rap Music Studio از آن بهره‌مند می‌شوید این است که به‌صورت کاملا رایگان از تمام رویدادهای جهانی در دنیای رپ باخبر می‌شوید. مهم‌تر از همه می‌توانید با تمام دوستداران موسیقی رپ در سراسر دنیا آشنا شده و با آنها در ارتباط باشید.

امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن Rap Fame – Rap Music Studio اندروید:

استودیو ضبط موسیقی پرو: با استفاده از این برنامه در ضبط موسیقی رپ عملکردی مشابه خوانندگان حرفه‌ای خواهید داشت. انجمن هیپ‌هاپ: برنامه رپ فیم شبکه‌ای است که دوستداران هیپ‌هاپ می‌توانند به‌صورت کاملا قانونی به خوانندگان رپ زیرزمینی متصل شده و از شنیدن موسیقی آنها لذت ببرند. بعلاوه این امکان برای شما فراهم است که به‌صورت آنلاین با سایر کاربران چت کنید. قابلیت آپلود بیت‌های سفارشی: این برنامه فرصت مناسبی برای Beat Maker که بتوانند آهنگ‌های خود را به ‌راحتی آپلود کنند. قابلیت انتخاب بیت از کتابخانه رایگان: بعلاوه، می‌توانید بیت‌های انحصاری از خوانندگان مطرح دریافت کنید. برخورداری از استودیوی رایگان ضبط موسیقی رپ دارای افکت‌های صوتی مختلف، اکولایزر و قابلیت تغییر صدا ساخت رایگان پروفایل رپ با قابلیت نمایش آمار بازدیدکنندگان و موسیقی‌های شما در این پروفایل نمایش نمودار رپرها برتر: رپرهایی که بتوانند با آهنگ‌های خود بیشترین لایک و کامنت را دریافت کنند به‌عنوان رپر برتر شناخته‌شده و در بالای نمودار قرار می‌گیرند. هاتفید؛ انتشار آهنگ‌ها و ارائه اطلاعاتی در مورد همکاری رپرها برگزاری مسابقات هفتگی رپ با اعطای جوایز ویژه به برندگان فراهم کردن فرصت همکاری برای رپرها

اپلیکیشن Rap Fame – Rap Music Studio تا به امروز +10 میلیون دانلود داشته و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. موسیقی رپ و هیپ‌هاپ یکی از سبک‌های محبوب موسیقی است. بسیاری از جوانان در اغلب نقاط جهان به این سبک موسیقی علاقه خاصی نشان می‌دهند. اگر شما نیز به این حوزه علاقه دارید و تصور می‌کنید می‌توانید به چهره‌ای محبوب در موسیقی رپ تبدیل شوید اما امکانات و ابزار مناسب را در اختیار ندارید نگران نباشید. با استفاده از اپلیکیشن Rap Fame – Rap Music Studio تمام امکانات لازم برای شما فراهم خواهد بود. این برنامه کاربردی برای شما بستری فراهم می‌کند که بتوانید با تمام علاقه‌مندان به موسیقی رپ در هر نقطه از جهان در ارتباط باشید. به کتابخانه رایگان بیت دسترسی خواهید داشت. مهم‌تر از همه امکان انتشار آهنگ‌های رپ شخصی برای شما فراهم بوده و می‌توانید از فرصت همکاری با سایر هنرمندان این حوزه بهره‌مند شوید. شما می توانید جدیدترین نسخه پریمیوم و کامل این برنامه کاربردی را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید.

Rap-Fame-Rap-Music-Studio

تغییرات نسخه 2.93.1 Find what you want easily with our new Discovery screen!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Rap Fame – Rap Music Studio 2.93.1 – استودیوی ساخت موزیک های رپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..