تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام فرزندآوری به متقاضیان مسکن ملی نمی‌رسد!

خانواده‌ها علیرغم وعده‌های مسئولان مبنی بر دریافت ساده تسهیلات فرزندآوری، با مشکلات متعددی در مسیر دریافت وام مواجه هستند.

نپرداختن وام ودیعه مسکن 200 میلیونی به خانواده‌های سه فرزند بالامتن پیام شهروند خبرنگار ما:
قرار بود به خانوار‌هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد صاحب فرزند سوم و بیشتر شده اند وام ودیعه، اجاره و ساخت ۲۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه پرداخت شود که بانک‌ها به بهانه‌های مختلف از پرداخت آن طفره می‌روند. در آخرین مورد ثبت نام در مسکن ملی را مانعی برای پرداخت این وام عنوان می‌کنند. بنده تقاضای دریافت این وام را از شعبه سبزه میدان بانک تجارت در زنجان داشتم که بعد از مدت‌ها دوندگی عنوان شد که شما به علت ثبت نام در مسکن ملی نمی‌توانید این وام را دریافت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام فرزندآوری به متقاضیان مسکن ملی نمی‌رسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..