تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه حواشی ماجرای جنجالی تجمع دهه نودی ها در بلوار چمران شیراز

انتشار ویدیویی از تجمع هنجارشکنانه نوجوانان دهه نودی در شیراز و دست به دست شدن آن در فضای مجازی، مسئولان این شهر را به واکنش واداشت.

توضیحات فرماندار و فرمانده انتظامی شیراز درباره تجمع نوجوانان اسکیت باز در شیراز

کمی بعد از انتشار گسترده ویدیوی تجمع بدون حجاب دختران نوجوان در بلوار چمران شیراز در شبکه های اجتماعی، فرماندار شیراز از بازداشت پنج تن از عوامل برپایی این تجمع خبر داد که سه نفر از عوامل موثر در این رابطه و دو نفر نیز مسئولان مربوطه ورزشی هستند.

لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز با بیان اینکه این تجمع با مجوز صورت نگرفته گفت: «پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که این مراسم با طرح و برنامه قبلی بوده و برنامه مستمری برای آینده در نظر گرفته شده بود.»

فرماندار انتظامی شیراز نیز از اقدام به دستگیری عوامل این برنامه که در پایان آن بسیاری از حاضرین اقدام به کشف حجاب کرده بودند خبر داد و گفت: «برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیرورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان برخورد خواهد شد.»

واکنش شهرداری شیراز به سوءاستفاده از آرم این نهاد

در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده است که آرم هیات اسکیت استان فارس و شهرداری شیراز قابل تشخیص است.

شهرداری شیراز در بیانیه‌ای صدور مجوز به منظور دعوت از شهروندان برای تجمع در گردهمایی اسکیت بازان در بلوار شهید چمران را تکذیب کرد و گفت عوامل برگزاری که از آرم شهرداری شیراز سوءاستفاده کردند تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند. اداره‌ کل ورزش و جوانان استان فارس نیز با برکناری رئیس هیات اسکیت استان به این موضوع واکنش نشان داد.

ادبیات زننده روزنامه همشهری درباره دختران نوجوان تجمع شیراز

روزنامه همشهری با انتشار یادداشتی تند به این تجمع نوجوانان در شیراز واکنش نشان داد. در گوشه‌ای از یادداشت همشهری در این رابطه آمده است: «اولا یادمان باشد که انتشار این دست فیلم‌ها، به معنای افزایش بی‌حجابی در جامعه نیست؛ یعنی بیشتر دیده‌شدن بی‌حجابان به معنای بیشتر شدن مخالفان با حجاب نیست. یعنی چه؟ برخی ها که تا دیروز ‌حجابشان را کمتر رعایت می‌کردند، امروز کشف حجاب کرده‌اند. قبح گناه کردن توسط عده‌ای بیشتر شکسته شده، اما گناهکاران زیادتر نشده‌اند.»

این روزنامه سپس این دختران را به قالپاق دزد تشبیه کرد و نوشت: «با این تفاوت که کاشفان حجاب، ظهور و بروز بیشتری دارند و بیشتر دیده می‌شوند. فرض کنید که قالپاق دزدان، امروز دست به دزدی‌های بزرگ‌تری هم می‌زنند. این به‌معنای بیشتر شدن دزدان جامعه نیست. دزدی‌ها به جهت بزرگ‌تر شدن، بیشتر دیده می‌شوند، ولی تعداد دزدان همان تعداد سابق است.

در این برنامه که ۳۱ خردادماه به بهانه روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش های شهری در بلوار شهید چمران، از مهم‌ترین بلوارهای شهری شیراز، برگزار شد، تعداد قابل توجهی از نوجوانان پسر و دختر بدون حجاب و عمدتا با ظاهر و پوشش عجیب حضور داشتند. موضوعی که با جریحه دار شدن احساسات افراد متدین این شهر و راهپیمایی آنها پس از اقامه نماز جمعه در تاریخ ۳ تیرماه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه حواشی ماجرای جنجالی تجمع دهه نودی ها در بلوار چمران شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..