تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط 31 درصد مردم ماسک می‌زنند/ رعایت بهداشت در کدام مشاغل کمتر است؟ + نمودار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نقشه کرونا در کشور همچنان به رنگ زرد و آبی است و هیچ‌یک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند.

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک،‌ رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در اماکن عمومی کشور از 49 درصد به حدود 40 درصد رسیده است.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

نانوایی‌ها در قعر جدول رعایت بهداشت فردی

میانگین رعایت بهداشت فردی 50 درصد است. نانوایی‌ها کمترین و استادیوم‌ها بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را در بین اماکن عمومی کشور دارند.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

تهویه نامناسب در مراکز ورزشی کشور

با وجود آن که تهویه نقش مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر دارد؛‌ میانگین میزان رعایت تهویه مناسب در کشور از 25 خردادماه تا اول تیرماه سال جاری،‌ 50 درصد بوده است.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

مراکز ورزشی کمترین و فرودگاه‌ها بیشترین میزان رعایت تهویه را دارند.

کاهش میزان استفاده از ماسک در کشور

میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی کشور به شدت کاهش یافته و تنها 31 درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند! استان قم کمترین و مرکزی بیشترین میزان استفاده از ماسک را دارند.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

مراکز تفریحی کمترین و مدارس و فرودگاه‌ها بیشترین میزان استفاده از ماسک را دارند.

ثبت 2201 شکایت بهداشتی در سامانه 190

از 28 خردادماه تا 4 تیر با بخش بهداشت سامانه ملی پاسخگویی به شکایات (سامانه 190) 6368 مورد تماس مردمی گرفته شده که از این تعداد، 2201 مورد شکایت ثبت شده است.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

از منظر نوع شکایات، بیشترین شکایت ثبت شده شامل دفع غیربهداشتی فاضلاب، عرضه مواد غذایی فاسد،‌ دفع غیربهداشتی فضولات حیوانی، عدم رعایت بهداشت دست و عرضه مواد غذایی فاقد تاریخ مصرف بوده است.

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

بیشترین شکایت مردمی از اماکن مسکونی، نانوایی‌ها، اغذیه فروشی (ساندویچ و پیتزافروشی)، بقالی و سوپرمارکت و رستوران و سفره‌خانه‌ها بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط 31 درصد مردم ماسک می‌زنند/ رعایت بهداشت در کدام مشاغل کمتر است؟ + نمودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..