تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج حوزه فعالیت در استاندارد سازی خدمات در کردستان تعیین شد

۱۰:۳۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

۸۱۶۹۹۶۸

۱۰:۳۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

۸۱۶۹۹۶۸

دانلود PDF

دانلود PDF

ژیلا یزدانی گفت: با عنایت به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در استانداردسازی خدمات در سال ۱۴۰۱ و تأکید رییس سازمان و همچنین دستور معاون ارزیابی کیفیت مبنی بر توسعه‌ی کیفیت و استانداردسازی خدمات در سطح کشور که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و براساس اسناد قانونی از جمله تبصره یک ماده‌ی ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و ماده‌ی ۱۷ همان قانون، پنج حوزه‌ی فعالیت تعیین شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: خدمات پستی، ورزشی، مدارس ابتدایی، گردشگری و خدمات توانبخشی (خانه سالمندان) به عنوان اولویت‌های سازمان در استانداردسازی خدمات تعیین شد.

او می گوید: بر اساس تبصره‌ی یک ماده‌ی ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کلیه دستگاه‌های اجرایی تابعه قوه مجریه موظفند مقررات فنی حوزه مربوط به خود را با رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی تدوین و اجرا و بر آن نظارت کنند و سازمان ملی استاندارد ایران موظف است بر فرایند تدوین و حسن اجرای آن نظارت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج حوزه فعالیت در استاندارد سازی خدمات در کردستان تعیین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..