تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجم آب های زیرزمینی کردستان کاهش یافته است

آرش آریانژاد گفت: طبق آخرین پایش انجام شده، حجم کنونی آب‌های زیرزمینی استان یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون مترمکعب است که این رقم در مدت مشابه سال قبل، یک میلیارد و ۶۲۳ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت:  ۸۰ حلقه چاه آب غیرمجاز با حجم ۲.۱ میلیون مترمکعب در استان در سه ماهه اول امسال مسدود شد.

به گفته او: سال گذشته در مجموع ۲۷۷ حلقه چاه آب غیرمجاز مسدود و ۸.۲ میلیون مترمکعب آب به آبخوان‌ها برگشت داده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: مناطق شرقی استان با کد مطالعاتی ۱۳۰۸ به لحاظ توسعه بهره برداری جزو نقاط ممنوعه است و امکان صدور مجوز چاه آب برای بخش کشاورزی در حال حاضر وجود ندارد.

آریانژاد می گوید: تامین آب در مناطق ممنوعه برای طرح‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی و شرب دارای اهمیت، با شرایط ویژه و در صورت انطباق با ضوابط از محل مواد ۲۷ و ۲۸ قانون توزیع عادلانه آب امکانپذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجم آب های زیرزمینی کردستان کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..