تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای هدیه مقام معظم رهبری به بانوی تکواندوکار در کرمانشاه

به گزارش افکارنیوز،

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز یکشنبه در دیدار «فاطمه نوری» تکواندو کار البرزی ساکن کرمانشاه با ایشان- که مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده بود- هدیه ی مقام معظم رهبری را به این بانوی تکواندوکار اهدا کرد.

فاطمه نوری تکواندو کار ۱۳ ساله کشورمان است که هم اکنون ساکن کرمانشاه بوده و مدال نقره کسب شده در مسابقات قهرمانی استان البرز سال ۱۳۹۳  را  بنابر ارادت قلبی خود به رهبر معظم انقلاب اهدا کرده بود. و مدال و هدیه مقام معظم رهبری نیز امروز توسط آیت الله علما به وی اهدا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای هدیه مقام معظم رهبری به بانوی تکواندوکار در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..