تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه بلیط هواپیما کیش، مشهد و استانبول را گران نخریم؟

اگر اهل سفر و گشت و گذار باشید و گذرتان به آژانس‌های مسافرتی افتاده باشد به این نتیجه رسیده‌اید که برای دور زدن ترافیک شهری و هدر رفتن زمانتان، بهترین راه خرید بلیط هواپیما یا حتی بلیط قطار از طریق اینترنت است. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما دیگر دردسر رفت و آمد به آژانس‌های مسافرتی و درخواست از اپراتورها را ندارید و در سریع‌ترین زمان ممکن به خواسته خود خواهید رسید.

با توجه به تصاویری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید؛ خرید و تهیه بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما مشهد و بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت بسیار آسان است. برای این کار در وهله اول باید سایت سفرمارکت را جستجو کرده و پس از انتخاب گزینه هواپیما، در زبانه سمت راست کادری پیش روی شما ظاهر می شود که اطلاعاتی درباره سفر از شما خواهد پرسید. این اطلاعات شامل تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات و شهر مبدا و مقصد شماست. با انتخاب این موارد و لمس دکمه جستجوی بلیط هواپیما، صدها سایت گردشگری که مسئولیت و مدیریت سفر را به عهده دارند در اختیار شما قرار گرفته و با زمان کوتاهی جستجو می‌توانید بهترین بلیط هواپیما را تهیه کنید. لازم است بگوییم که تمام این مراحل با استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت نیز فراهم شده و علاوه بر آن با نصب اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید از تخفیف‌ها، هدایا و تورهای لحظه آخری بهره‌مند شوید.

تفریح‌های آبی و ساحلی در جزیره کیش

جزیره زیبای کیش قطعا یک مقصد جذاب و متفاوت برای گذراندن اوقات فراغت است. سفر به کیش برای افرادی مناسب است که به دنبال یک مقصد داخلی با تفریحات هیجان‌انگیز هستند. جزیره کیش با امکانات تفریحی و گردشگری زیادی که دارد به خودی خود، سفر را برایتان شیرین می‌کند اما رفتن به کنار دریا و استفاده از تفریحات آبی آن، موضوعی است که دل شما را می‌برد و ساعت‌ها در آن مشغول خوش گذرانی خواهید شد. همان‌طور که گفته شد یکی از بهترین‌ مناطق گردشگری کیش تفریح در دریا است و به علت تنوع بالای ورزش‌ها و لذت بی‌نظیر آن خواهان زیادی دارد. از تفریحات آبی کیش می‌توان به پاراسل کیش (بر فراز آسمان روی آب‌های خلیج فارس پرواز کنید)، قایق سواری در کیش، فلای بورد کیش (شما قرار است روی زمین و هوا معلق شده و از طریق فشار آب روی دریا به پرواز دربیایید)، غواصی در کیش، پارک دلفین کیش (دیدن بازی دلفین‌ها در آب، تجربه بی‌نظیر و مفرحی است که در جزیره کیش امکان پذیر بوده و طرفداران متعددی دارد)، ماهیگیری، شاتل (با استفاده از تیوپ شاتل می‌توانید همراه با خانواده یا دوستانتان دقایقی را به روی موج‌های خلیج فارس بگذرانید و روی مسیر دریا سوار شوید)،‌ بنانا،‌ تم پارک آبی اوشن (این تم پارک بخش‌های مختلفی دارد و با در بر داشتن سرسره‌های تند و آرام، رالی راید، گرداب، دریاچه سونامی، مارپیچ، موجاب و ... هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند)، اسکوتر دریایی، جت اسکی، استفاده پارک آبی بادی مارینا و موارد دیگر اشاره داشت.

چگونه بلیط هواپیما کیش، مشهد و استانبول را گران نخریم؟

معرفی شهر مشهد و جاهای دیدنی آن

از دیگر مقاصد پرطرفدار در ایران و البته برای کشورهای اسلامی دیگر سفر به شهر زیارتی و سیاحتی مشهد است. همان‌طور که می‌دانید مشهد پایتخت معنوی ایران نامیده شده و با ارزش‌ترین مکان مذهبی ایران (حرم امام رضا (ع)) در این شهر واقع شده است. اما با این اوصاف، در شهر مشهد علاوه بر جاذبه‌ مذهبی و جنبه‌های دیگر گردشگری هم وجود دارد که سال‌ها است حال و هوای دیگری را برای این شهر به ارمغان آورده است. این مکان‌های دیدنی شامل مجموعه کوهسنگی، مسجد گوهرشاد، حمام مهدی قلی بیک، کلیسای مسروپ قدس، باغ گیاه‌ شناسی مشهد، خانه تاریخی ملک، پارک وکیل آباد (باغ وکیل آباد)، پارک طبیعی هفت حوض (دره هفت حوض) و موارد دیگر می‌شود. در مشهد فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها اوقات لذت بخشی را تجربه کنید.

شاید پس از خواندن پاراگراف قبلی، توجهتان بیشتر به این موضوع جلب شده باشد که بدانید چطور می‌توان ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد را پیدا کرد و به این سفر زیارتی و سیاحتی با جاذبه‌های فراوان گردشگری خود را مهمان کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که بهترین راه رسیدن به بلیط هواپیما ارزان به مقصد هر شهری، خریداری آن از طریق سایت سفرمارکت است. سفرمارکت صدها سایت گردشگری را همراه با قیمت و مشخصات روی صفحه نمایشگر شما به صورت لیست نشان می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، مناسب‌ترین بلیط هواپیما مشهد را خریداری کنید. این کار را می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر روزی از هفته انجام دهید اما این در صورتی است که برای سفرتان عجله داشته باشید! مثلا برای سفرهای کاری و یا مسافرت‌هایی که به علت خالی شدن وقتتان در زمان تعطیلات است، بهتر است پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما را فقط به سفرمارکت بسپارید. در مواقع دیگر مانند سفرهایی که محدودیت زمانی ندارید و یا به صرف زیارت در مشهد، قرار است به این شهر می‌توانید با خرید بلیط قطار از سفرمارکت، سفری راحت و ارزان را تجربه کنید.

معرفی شهر استانبول و جاذبه‌های گردشگری آن

سفر به ترکیه و گشت و گذار در آن چند سال است که بسیار رونق گرفته و از همه جای جهان توریست و گردشگر دارد. استانبول که یکی از شهرهای مهم و بزرگ این کشور به شمار می‌رود تقریباً نصف گردشگران را جذب خود کرده و آمار سالیانه بالایی دارد. البته لازم است بگوییم که وجود تورهای جهانگردی و بلیط تهران استانبول هم به طور فراوان برای این مقصد گردشگری، موجب افزایش توریست شده است. اما باید گفت که شهر استانبول با جاذبه‌های فوق‌العاده‌ و وجود تفریحات متعدد، سبب جذب این مقدار از گردشگر شده است. اگر شما هم قصد دارید برای تجربه سفری جذاب به ترکیه بروید می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر آب ‌انبار تاریخی باسیلیکا، قصر توپ‌ کاپی، کاخ دلما باغچه، روملی حصار، برج گالاتا، جزایر پرنس، کلیسای چورا، مسجد رستم پاشا، مسجد سلیمانیه، تنگه بسفر و مکان‌های دیگر دیدن کنید.

چگونه بلیط هواپیما کیش، مشهد و استانبول را گران نخریم؟

خرید ارزانترین بلیط هواپیما در سفرمارکت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خرید بلیط هواپیما و رفتن به این سه مقصد که از پربازدیدترین مقاصد گردشگری است؛ از طریق اپلیکیشن سفرمارکت به صورت کاملا اقتصادی امکان پذیر بوده و تنها با جستجوی ارزانترین بلیط هواپیما می‌توانید سفری مقرون به صرفه و ایده آل داشته باشید. همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفته شد پلتفرم سفرمارکت امان مقایسه صدها سایت گردشگری را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با اطمینان خاطر بهترین بلیط هواپیما را تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه بلیط هواپیما کیش، مشهد و استانبول را گران نخریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..