تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یمن: یک نفتکش‌ همچنان در توقیف ائتلاف سعودی است

سخنگوی شرکت ملی نفت یمن جمعه شب گفت که با وجود اعلام آتش‌بس و تمدید آن اما هنوز یکی از نفتکش‌ های توقیفی ما را آزاد نکرده است.

یمن: یک نفتکش‌ همچنان در توقیف ائتلاف سعودی است به گزارش بولتن نیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن، عصام المتوکل در این باره افزود: همچنان ائتلاف متجاوز سعودی دست به سیاست قطره چکانی ورود نفتکش‌ به یمن می زند.

وی افزود: در همین راستا، امروز ائتلاف سعودی تنها یک نفتکش‌ حامل بنزین را رفع توقیف کرده است و همچنان یک کشتی دیگر در نزدیکی سواحل "جیزان" در جنوب غرب عربستان توقیف است.

المتوکل از ورود نفتکش‌ "عهود" که حامل بنزین بوده به بندر الحدیده در غرب یمن خبر داد و گفت که این نفتکش پس از آن به این بندر وارد شده است که ائتلاف متجاوز سعودی که به بندهای آتش بس پایبند نیست، این نفتکش را توقیف کرده بود.

از مهمترین مفاد آتش‌بس اعلام شده از سوی سازمان ملل متحد، ورود ۱۸ کشتی حامل سوخت به بنادر الحدیده و اجازه دو پرواز رفت و برگشت هفتگی از فرودگاه صنعا بوده است که تاکنون به صورت کامل محقق نشده است.

هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن نیز چندی پیش عدم پایبندی طرف دیگر به این آتش بس را تأیید کرد و گفت: با وجود کاهش جنگ، گزارش‌هایی از نقض آتش‌بس از سوی طرفین درگیری را دریافت کردیم.

فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن ۱۲ خردادماه از تمدید دوماهه آتش بس در یمن خبر داد.

این آتش بس پیشتر و به مدت ۲ ماه از دوم آوریل (۱۳ فروردین) در یمن برقرار شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یمن: یک نفتکش‌ همچنان در توقیف ائتلاف سعودی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..