تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آن سوی کاهش تولید کارخانه سیمان نیزار قم

عادل روحی  مشکلات راه دسترسی به کارخانه سیمان نیزار قم را مورد توجه قرار داد و گفت:مسیر دسترسی نامناسب این کارخانه  ضمن ایجاد خطرات و آسیب به وسایل حمل و نقل سبب شده تولیدات این واحد صنعتی کاهش پیدا کند.

مدیر عامل کارخانه سیمان نیزار  می گوید:حدود یک سال و نیم است که راه دسترسی به این کارخانه در کیلومتر ۳۰ قم نیزار به علت بازسازی تخریب شده و تاکنون تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او گفت:در این مدت با چنگ و دندان این کارخانه را حفظ کرده ایم، اما با ظرفیت بسیار پایین تری در حال فعالیت است.

به گفته روحی بسیاری از کامیون‌ها و رانندگان سرویس در این مدت از ادامه فعالیت انصراف دادند و ما مجبور شدیم با هزینه بیشتری کامیون و اتوبوس برای حمل بار و تردد نیروی انسانی این کارخانه را تامین کنیم.

کارخانه سیمان نیزار با ظرفیت تولید اسمی روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تن بخشی از نیاز کشور را در این بخش تامین می‌کند.

کاظمی، رئیس اداره نظارت بر راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: نبود اعتبار موجب کندی این طرح شده بود که با سفر رئیس جمهور به استان قم و تخصیص اعتبار مشکلی برای تامین هزینه نداریم.

او گفت: البته پیمانکار دارای مشکلاتی است که به او تذکراتی داده شد و متعهد شده است که پروژه را به سرعت پیش ببرد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در صورتی نبود مشکل پیش بینی می‌کنیم که این طرح تا ۴۵ روز آینده به بهره برداری برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آن سوی کاهش تولید کارخانه سیمان نیزار قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..