تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی تدارکاتی با تیم ملی اسپانیا لغو شد

تیم ملی فوتسال که خود را برای مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی اماده می کند. کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال به دنبال چند بازی تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر در رقابتهای آسیایی بودند.

هفته گذشته بازی با آرژانتین در تاریخ ۱۵ و ۱۷ تیر ماه بنا بر دلایلی از سوی فدراسین این کشور لغو شد. بر اساس هماهنگی کادر فنی تیم ملی، کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال قرار بود که تیم ملی دو بازی دوستانه در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۹ شهریور داشته باشد که متاسفانه این دیدار هم به دلیل تداخل تاریخ لغو شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی تدارکاتی با تیم ملی اسپانیا لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..