تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت این خودروها در بازار ریخت/ خریداران با بازار خودرو قهر کردند

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در اولین هفته تیرماه و با افزایشی شدن نرخ دلار در بازار، ‌ قیمت ۸ خودرو از میان ۱۵ خودرو مورد ارزیابی در مدت زمان مورد بررسی افزایشی شد و ۴ خودرو نیز در این مدت افت قیمت داشتند و یک خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.

قهر خریداران با بازار خودرو

به گفته فعالان بازار خودرو به نظر می‌رسد که این بازار در انتظار رسیدن ثبات نسبی به سر می برد؛ چرا که این روزها با نوسان پی در پی نرخ دلار بازار دستخوش تغییراتی شده و نوسان پی در پی قیمتی در این بازار موجب شده تا خریداران خودرو فعلا در انتظار خرید بمانند؛ عاملی که بازار خودرو را رکودی کرده است.

اما در ماه‌های اخیر بازار هر شکلی به خود گرفته است و به گفته فعالان بازار خودرو نتوانسته خریداران را به خود جلب کند، ظاهرا خریداران فعلا با این بازار نا آرام قهر کرده اند و این آشتی تا زمان رسیدن به ثبات در بازار خودرو ادامه خواهد داشت.

قیمت کوییک در بازار خودرو

این هفته خانواده کوییک هم رشد قیمت داشت و هم با افت قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط «کوییک R» در بازار رشد یک میلیونی داشت و ۲۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم با افت ۲ میلیونی در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. اما «شاهین» این هفته افت چهار میلیونی داشت و در بازار ۳۷۹ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

3

قیمت تیبا در بازار خودرو

خانواده تیبا این هفته هم رشد قیمت و هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار ۱۹۴ میلیونی شد و «تیبا ۲ معمولی» هم با رشد یک میلیونی تغییر در بازار ۲۰۵ میلیون تومان دست به دست شد. «ساینا» دیگر محصول گروه خودروسازی سایپا این هفته افت یک میلیونی داشت و در بازار ۲۱۳ میلیون تومان به فروش رفت.

2

قیمت محصولات پژو در بازار

۲۰۷ ها هم این هفته افت ۲ تا سه میلیونی قیمت در بازار داشتند. براساس ارزیابی بازار «پژو ۲۰۷ دنده ای» در آخرین هفته تیر ۴۰۱ میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و افتی ۲ میلیونی را تجربه کرد و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» نیز با افت سه میلیونی در بازار ۴۰۷ میلیون قیمت خورد.

1

قیمت خانواده سمند در بازار

اما خانواده سمند این هفته را با رشد قیمت سپری کردند. در آخرین اولین هفته تیرماه «سمند LX» با رشد یک میلیونی در بازار ۳۰۱ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «سمند LX با موتور EF۷» در بازار رشدی یک میلیونی داشت و ۳۴۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «سمند سورن پلاس» این هفته رشد ۲ میلیونی داشت و در بازار ۳۵۹ میلیونی در بازار عرضه شد.

4

قیمت سایر پرطرفدارها

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار، «دنا پلاس توربو اتومات» این هفته با رشد سه میلیونی قیمت در بازار ۵۱۰ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. قیمت «دنا معمولی» هم رشد یک میلیونی داشت و به ۳۹۹ میلیون تومان رسید. اما «رانا پلاس» یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار بازار در هفته سپری شده با رشد یک میلیونی در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت این خودروها در بازار ریخت/ خریداران با بازار خودرو قهر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..