تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مشترک نمایندگان متقاضی استیضاج با فاطمی امین روز دوشنبه در کمیسیون صنایع معادن

حجت الاسلام حسینی کیا در گفتگو با بولتن نیوز خبر داد؛

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری نشست مشترک میان وزیر و متقاضیان استیضاح خبر داد و گفت: این نشست مشترک روز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار می شود.

گوه سیاسی: دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری نشست مشترک میان وزیر و متقاضیان استیضاح خبر داد و گفت: این نشست مشترک روز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این طرح به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شد و کمیسیون نیز روز دوشنبه با دعوت از نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین وزیر نشست مشترکی برگزار می کند.

وی اصلی ترین محور استیضاح را مشکل صنعت خودرو، گرانی خودرو و بی کیفیتی خودروهای تولید داخل دانست.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه استیضاح فاطمی امین با ۳۶ امضاء تحویل کمیسیون صنایع و معادن شد، در خصوص پس گرفتن امضای برخی امضای نمایندگان از طرح استیضاح گفت: من هم این خبر را شنیدم اما اطلاع دقیقی ندارم که چه تعداد از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مشترک نمایندگان متقاضی استیضاج با فاطمی امین روز دوشنبه در کمیسیون صنایع معادن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..