تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل فردوسی‌پور برای شکار طارمی به بوشهر رفت!

عادل فردوسی پور که این روزها با شعار فوتبال برای همه اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را راه انداخته و با مصاحبه های علی دایی و دراگان اسکوچیچ خبرساز شده است، این بار برای پروژه یک روز با مهدی طارمی در بندر زیبای بوشهر دیده شده است.

او به بوشهر رفته تا با مهدی از زمین خاکی های پشت اسکله تا حاشیه های معروف زندگی اش چون «حتما خیریتی داشته»تا آن توپ لعنتی جلوی پرتغال و قیچی برگردان تماشایی به چلسی و دعوا با اسکوچیچ بر سر تاکتیک پذیری حرف بزند. از حاشیه های زندگی شخصی تا اوج گیری یکباره در فوتبال اروپا.

یک مصاحبه جذاب که بی شک به دلیل لوکیشن ضبطش هیجان انگیز می شود. از کوچه های منتهی به کافه رئیس و خیام خوانی تا کشتی سواری در خلیج فارس و قلیه ماهی!

البته فردوسی پور قبل از مصاحبه با طارمی، مصاحبه های ضبط شده با میرشاد ماجدی و سعید معروف را هم در نوبت پخش دارد.

بیشتر بخوانید:

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل فردوسی‌پور برای شکار طارمی به بوشهر رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..