تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سفیر یمن در ایران از آثار تاریخی شوش

ابراهیم الدیلمی، سفیر کشور یمن در جمهوری اسلامی ایران در سفر به شوش، ظرفیت های گردشگری این شهرستان شوش را قابل توجه و بی نظیر خواند.

فرماندار شوش نیز به جاذبه های گردشگری شوش اشاره کرد و گفت: این شهرستان با قدمت بیش از هفت هزار سال و آثار تاریخی بی شمار، سالانه شاهد بازدید بیش از هزاران گردشگر خارجی است.

محمود عیدانی افزود: شهرستان شوش با دارا بودن افتخار وجود حرم حضرت دانیال نبی (ع) دارای ۲ اثر ثبت جهانی شامل چغازنبیل و محوطه های باستانی است.

شوش از معروف ترین شهرهای دنیای کهن زمانی پایتخت حکومت عیلام و پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بوده است.

محوطه باستانی شوش از جمله باغ موزه، آپادانا، کاخ داریوش، شهر شاهی، شهر پانزدهم، قلعه شوش و اثر جهانی چغازنبیل همچنین حرم دانیال نبی (ع) از جمله جاذبه‌های فرهنگی و زیارتی شوش هستند.

این شهرستان با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی مقصد نخست گردشگران برای بازدید از استان خوزستان است و یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سفیر یمن در ایران از آثار تاریخی شوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..