تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۲.۵ تن برنج احتکار شده در کاشمر

احمدی از کشف 2 هزار و 640 کیلوگرم برنج احتکاری به ارزش 105 میلیون تومان در شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: در این زمینه یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ، اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به احتکار برنج در انباری در یکی از مناطق شهرستان کرده موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازدیدهای غیر محسوس، یک انبار حاوی برنج احتکار شده را شناسایی و کشف کردند، خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار مقدار ۲ تن و 640 کیلوگرم برنج احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده را 105 میلیون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه برای یک متهم پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به مراجع قضایی ارسال و انبار مذکور توسط مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

وی بیان داشت:فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبارشده خود را سامانه مربوطه ثبت کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد، اذعان کرد: پلیس در شهرستان کاشمر عزم جدی برای مبارزه با احتکار کنندگان دارد و همشهریان می توانند در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۲.۵ تن برنج احتکار شده در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..