تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ائتلاف متجاوز سعودی حتی به حجاج یمنی هم رحم نمی کند

به گزارش بولتن نیوز، وزارت ارشاد و سازمان حمل و نقل زمینی دولت نجات ملی یمن در صنعا با صدور بیانیه‌ای از امتناع متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی در صدور مجوز و گشودن گشودن راه‌ها به روی مسافران و حجاج یمنی انتقاد کردند.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل سعود با اجازه ندادن جز به شمار اندکی از حجاج آن هم از طریق مزدوران خود و با دریافت مبالغ هنگفت، در مسیر برگزاری حج مانع تراشی می‌کند. تداوم مسدود شدن راه‌ها توسط مزدوران ائتلاف سعودی، مشکلات مسافران و حجاج را در نتیجه طولانی شدن مسافت در ۹ استان اشغالی که به ۱۵۰۰ کیلومتر می‌رسد، دو چندان کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی را مسئول مشکلاتی می‌دانیم که برای مسافران و حجاج در استان‌های اشغالی به علت مسدود کردن راه‌ها و اختلالات امنیتی ایجاد می‌شود.

وزارت ارشاد و سازمان حمل و نقل زمینی یمن در پایان تأکید کردند: از سازمان ملل و نهادهای بین المللی و بشردوستانه می‌خواهیم به نقش خود در فشار بر مزدوران و متجاوزان ائتلاف سعودی برای گشودن راه‌ها و کاهش مشکلات مسافران، حجاج و عمره گزاران یمنی عمل کنند.

جنگ در یمن در حالی وارد هشتمین سال خود شده است که متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی به هیچ یک از قوانین و موازین بین المللی از جمله آتش بس اخیر اعلام شده توسط سازمان ملل پایبند نبوده و با بسته نگه داشتن فرودگاه بین المللی صنعا حتی به بیماران و حجاج یمنی نیز رحم نمی‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ائتلاف متجاوز سعودی حتی به حجاج یمنی هم رحم نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..