تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی ISCOCELL HP3 را معرفی کرد که ابعاد آن نسبت به نسل قبلی‌اش ۲۰ درصد کاهش یافته است.

گروه IT: سامسونگ ۱۰ ماه قبل از اولین سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. اکنون این شرکت دومین نسل حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود موسوم به ISOCELL HP3 را معرفی کرده است.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد

به گزارش بولتن نیز، ISOCELL HP3 یک حسگر دوربین 1/1.4 اینچی با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل بوده و ابعاد پیکسل‌های آن ۰٫۵۶ میکرومتر است. در مقام مقایسه ISOCELL HP1 یک حسگر 1/1.22 اینچی با پیکسل‌های ۰٫۶۴ میکرومتری است. سامسونگ می‌گوید کاهش ۱۲ درصدی اندازه‌ی پیکسل‌ها و همچنین کاهش ۲۰ درصدی ابعاد، به سنسنور جدید اجازه می‌دهد تا در دستگاه‌های بیشتری قرار بگیرد. این حسگر جدید همچنین می‌تواند تصاویر ۱۴ بیتی را با پشتیبانی از چهار تریلیون رنگ ثبت کند.

به گزارش SamMobile، جدیدترین حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ از مکانیزم فوکوس خودکار Super QPD بهره می‌برد. همه‌ی پیکسل‌های ISOCELL HP3 از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کنند. این سنسور برای تشخیص فاز در هر دو جهت افقی و عمودی، از چهار پیکسل مجاور استفاده می‌کند و براساس گزارش‌ها، فوکوس خودکار آن سریع‌تر و دقیق‌تر است.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد

ISOCELL HP3 همچنین می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه و 8K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ثبت کند. حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ برخلاف حسگرهای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت می‌توانند ویدیوهای 8K را با کمترین افت در میدان‌دید ضبط کنند.

حسگر ISCOCELL HP3 به‌لطف پیکربندی‌اش، می‌تواند تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۱۲ میکرومتر یا تصاویر ۱۲٫۵ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۲٫۲۴ میکرومتری ثبت کند. از دیگر قابلیت‌های این حسگر می‌توان به Smart ISO Pro اشاره کرد که با ترکیب افزایش ISO بالا، ISO متوسط و ISO پایین، تصاویر را برای محدوده‌ی دینامیکی بهتر، ثبت می‌کند.

سامسونگ می‌گوید که نمونه‌های ISOCELL HP3 درحال‌حاضر برای آزمایش دردسترس است و تولید انبوه آن اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

جون سئو یییم، معاون اجرایی تیم تجاری حسگرهای دوربین سامسونگ گفت:

سامسونگ به‌طور مداوم روند بازار حسگرهای تصویر را ازطریق پیشروی فناوری خود در حسگرهای با وضوح بالا با کوچک‌ترین پیکسل‌ها، رهبری می‌کند. این شرکت با جدیدترین حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCEL HP3 خود و پیکسل‌های ارتقایافته‌ی ۰٫۵۶ میکرومتری، وضوح تصویر بسیار بالا و فراتر از سطوح حرفه‌ای را دراختیار کاربران دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..