تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی پرونده عاملان شهادت حاج قاسم صادر می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در برنامه "صف اول" در ارتباط با سردار دلها شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی واقعا مظلومانه شهید شد، کسی که مدعو کشور عراق بود را ترور کردند و این در کدام قاموس وجود دارد.

مصدق بیان کرد: در محافل علمی همه حقوقدانهای منصف موضوع را بررسی کردند اما هیچکدام این کار را توجیه نکردند و آن را مصداق قتل هدفمند و خودسرانه گذاشتند. ما در مباحث حقوقی اسم آن را قتل نمی گذاریم یلکه جنایت علیه امنیت حقوق بشر می دانیم. حقوقدانان می گویند اگر بگوییم قتل است در جایی دیگر رسیدگی می‌شود و اگر بگوییم علیه امنیت و استقلال یک کشور است طبق ماده ۵ قانون مجازات صلاحیت رسیدگی داریم و حتما پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: ۱۵۴ نفر از عوامل این جنایت اعم از مباشر، عوامل و آمران شناسایی و اقدامات تعقیبی بین المللی شروع شده است. ۱۱ مورد نیابت قضایی به ۹ کشور همسایه داده شده است و یک کمیته مشترک تحقیقاتی بین ایران و عراق با وظیفه بررسی تعقیب این موضوع تشکیل شد و امیدوارم تا چند ماه آینده رای پرونده کیفری صادر شود و محق رسیدگی در دادگاه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی پرونده عاملان شهادت حاج قاسم صادر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..