تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین محموله کمک‌های ایران به مناطق زلزله‌زده افغانستان ارسال شد + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سومین محموله کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم زلزله‌زده استان‌های شرقی افغانستان، تنها پس از گذشت 48 ساعت از وقوع حادثه به این کشور ارسال شد.

جمهوری اسلامی ایران، پیشگام کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شرق افغانستان بوده است و در همین راستا، معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله، از جامعه جهانی خواست تا راه ارسال کمک‌ها به مردم افغانستان را هموار کنند و در این مسیر مانع تراشی نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین محموله کمک‌های ایران به مناطق زلزله‌زده افغانستان ارسال شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..