تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود AnyList 1.10.1 – برنامه لیست خرید حرفه ای و پر امکانات برای اندروید

AnyList – Grocery Shopping List & Recipe Manager v1.10.1 – اپلیکیشن لیست خرید حرفه ای و پر امکانات اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 14.99 دلار تقدیم شما

خرید مواد غذایی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تمامی ما انسان ها می باشد. به طور معمول ما در هر هفته ساعاتی از وقت خود را صرف خرید برای پختن غذا های مختلف می کنیم. نیاز است که پیش از رفتن به خرید برای یک غذای خاص مواد غذایی مورد نیاز خود را نوشته تا هیچ گاه در فرآیند خرید دچار مشکل نشوید. ایجاد لیست ها به صورت سنتی و نوشتن آن ها روی کاغذ منسوخ شده و امروزه اسمارت فون ها بیش از هر چیز دیگری در دسترس ما هستند. به همین دلیل می توان از گوشی های خود برای ایجاد لیست های خرید استفاده کرد. AnyList – Grocery Shopping List & Recipe Manager عنوان یک اپلیکیشن لیست خرید حرفه ای و پر امکانات می باشد که توسط شرکتی با همین نام یعنی AnyList توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است اصلی ترین ویژگی این استارت اپ امکانات متنوع اش می باشد که اجازه می دهد هر گونه نیاز خود را در این زمینه به سرعت برطرف کنیم. سریعا لیستی از مواد غذایی مورد نیاز تان ایجاد کرده و بدون هیچ گونه معطلی به تهیه آن ها بپردازید. کاربران می توانند برای خرید آسان تر دسته بندی های خاصی را برای غذا های مختلف ایجاد کنند تا در صورت نیاز به پخش یک غذای خاص نیازی به نوشتن دوباره لیست مواد غذایی نباشد. سیستم هوشمند تکمیل خودکار لیست ها شرایطی را فراهم می سازد تا در صورت نوشتن ابتدای نام یک ماده غذایی سریعا به صورت خودکار لیست شما کامل شده و آن مواد به فهرست تان اضافه شود. از دیگر امکانات اپ فوق سیستم هوشمند مدیریت دستورات پخت می باشد! در این حالت قادر خواهید بود برای هر غذایی دستور پخت اختصاصی خود را ایجاد کرده و در هر زمانی برای پختن یک غذای بی نقص از آن استفاده کنید. دستورات پخت را با استفاده از گروه های گوناگونی دسته بندی کرده و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی خواهید داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AnyList – Grocery Shopping List & Recipe Manager اندروید :

ایجاد لیست خرید مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن خط کشیدن روی مواد غذایی تهیه شده برای جلوگیری از خرید دوباره آن ها تکمیل خودکار لیست های خرید توسط سیستم هوشمند موجود سازماندهی لیست های خرید در دسته بندی های متنوع و گوناگون ایجاد یادداشت های اختصای خود به لیست های ایجاد شده ایجاد دسته بندی های متنوع بر اساس فروشگاه های مواد غذایی امکان ویرایش و به اشتراک گذاری لیست های خود با دوستان تان سیستم یاد آور داخلی برای جلوگیری از فراموشی خرید مواد غذایی ایجاد لیستی از دستورات پخت غذا های مختلف سفارشی سازی دستورات پخت با توجه به سلیقه تان دسته بندی تمامی دستورات پخت در گروه های متنوع اشتراک گذاری دستورات پخت غذا های مختلف با دوستان تان ایجاد یک فایل پیشتیبان از تمامی اطلاعات موجود در نرم افزار

اپلیکیشن AnyList – Grocery Shopping List & Recipe Manager با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 14.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم ان را با دسترسی به تمامی امکانات از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

AnyList - Grocery Shopping List & Recipe Manager

تغییرات نسخه 1.10.1 • A search field for lists that allows you to quickly open a specific list or search for an item and open the list directly to that item. • The Add Item field now includes autocomplete suggestions for items with notes that match the entered text. • Improved display of recipe search results.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود AnyList 1.10.1 – برنامه لیست خرید حرفه ای و پر امکانات برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..