تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست پنس از بایدن برای عدم بازگشت به برجام در نشست گروهک منافقین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه (۲۴ ژوئن) در سخنرانی خود در میتینگ گروهک تروریستی منافقین با عنوان «ایران آزاد» به لفاظی ضد ایرانی پرداخت و از دولت بایدن خواست که توافق هسته‌ای با تهران را تجدید نکند و مدعی شد که این اقدام حاکمیت ایران را جسور می‌کند.

پنس در سخنرانی ضد ایرانی خود مدعی شد انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با هدف «سرکوب مخالفت‌های داخلی و ارعاب مردم ایران برای سکوت بود».

معاون ترامپ که سیاست فشار حداکثری دولتشان علیه ایران و آرزوی توافق جدید با آن بعد از خارج کردن یکجانبه و غیرقانونی آمریکا از برجام به ناکامی انجامید، مدعی شد «تجدید توافق با ایران راه آن را برای دستیابی به بمب اتمی مسدود نخواهد کرد». او در ادامه ادعاهایش گفت «توافق به هیچ‌وجه به نفع مردم ایران نیست، بلکه صرفاً رژیم فاسدی را تقویت و غنی می‌کند که نسل‌های مردم ایران را عذاب داده و شکنجه کرده است».

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، پنس از دولت بایدن خواست که «فوراً از تمامی مذاکرات هسته‌ای با تهران خارج شود، از مخالفان سازمان‌یافته در ایران حمایت کند و روشن کند که آمریکا و متحدان ما هرگز به رژیم تهران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نخواهند داد».

طبق گزارش «فاکس‌نیوز» مایک پنس در میتینگ گروهک تروریستی با عنوان «ایران آزاد» شرکت کرد و همچنین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین دیدار داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست پنس از بایدن برای عدم بازگشت به برجام در نشست گروهک منافقین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..