تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توده ۲۰ سانتیمتری از ریه بیمار جوان خارج شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر علی فلاح مهرجردی، جراح این عمل روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این عمل جراحی که به لحاظ حجم و ابعاد توده برای نخستین بار در استان یزد انجام شد چهار ساعت به طول انجامید.

این فوق تخصص جراحی قفسه سینه ادامه داد: این توده در سمت چپ ریه قرار گرفته بود و آنقدر بزرگ شده بود که قلب را به سمت راست بدن منحرف کرده بود.

وی اظهار داشـت: جراحی این توده با توجه به سایز و ابعاد آن چالش برانگیز بود اما خوشبختانه، عمل جراحی با موفقیت انجام و بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

بیمارستان شهید صدوقی با داشتن اتاق عمل های متفاوت از جمله اتاق عمل قلب از جمله مراکز درمانی استان است که مامن و پناهی است برای بسیاری از بیماران بدحال که از مراکز درمانی دیگر به این مرکز با توجه به ریسک و خطر عمل ارجاع داده میشوند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توده ۲۰ سانتیمتری از ریه بیمار جوان خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..