تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش بولتن نیوز، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز پنج شنبه ۲ تیرماه آغاز شد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که براساس کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از امروز پنج شنبه 2 تیر ماه تا ساعت 24 روز شنبه 11 تیر ماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلبان باید ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نکات مهم در انتخاب رشته:

توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

1- داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.

2- داوطلبان لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوند.

3- پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 1،160،000 ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.

4- هر داوطلب می تواند حداکثر تا 100 کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.

5- داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.

6- ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..