تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرگزاری اصولگرا : مردم می‌خواهند سرود «سلام فرمانده» را روی عرشه کشتی‌های توقیفی بخوانند

نیروی‌ دریایی سپاه در پاسخ به توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی توسط یونان و پس از هشدارهای شورای‌عالی امنیت ملی مبنی بر تنبیه این کشور در صورت آزاد نکردن کشتی حامل نفت ایران دو فروند نفتکش متخلف یونانی را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد. نفتکش‌های یونانی ۶ خردادماه در خلیج فارس و طی عملیاتی هماهنگ و همزمان توسط رزمندگان مناطق چهارم و پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت. این اقدام در سواحل بندرلنگه و عسلویه صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرگزاری اصولگرا : مردم می‌خواهند سرود «سلام فرمانده» را روی عرشه کشتی‌های توقیفی بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..