تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر این بازیکن استقلالی است پس من هم مدیر بارسا هستم!

اگر این بازیکن استقلالی است پس من هم مدیر بارسا هستم!

مس رفسنجان همانند سال گذشته یکی از پر خبرترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات است این تیم که بازیکنان بسیار شایسته‌ای دارد باعث شده توجه دیگر باشگاه‌ها را به خود بابت جذب آنها جلب کند اما علی علیزاده، قائم مقام مس رفسنجان پاسخ محکمی از طریق همین مصاحبه به باشگاه‌هایی که خواستار جذب بازیکنان تحت قرارداد مس رفسنجان هستند؛ می‌دهد. وی در مورد شرایط مس رفسنجان در نقل و انتقالات گفت: همه چیز خوب است. سعی می‌کنیم لیستی که آقای ربیعی از ما خواست را تهیه کنیم. اگرچه اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند و اسکلت تیم را حفظ خواهیم کرد.

او در مورد بحث داغ این روزها یعنی حضور محسن آذرباد در استقلال ادامه داد: محسن آذرباد با ما قرارداد دارد اگر باشگاهی هم با او صحبت کند تخلف است و ما شکایت می‌کنیم. فرقی نمی‌کند آن باشگاه استقلال باشد یا پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری. اگر باشگاه بازیکنان ما را بخواهد باید نامه بزند و مذاکره کنیم یا پول رضایتامه را می‌دهد و یا اینکه ما به درخواست آنها نه می‌گوییم. این یک چیز معمول در فوتبال دنیا است. من نمی‌دانم چرا شما می گویید محسن آذرباد به استقلال رفته؟ اگر بحث حضور آذرباد در رسانه‌ها هست از چهار روز دیگر هم می‌توانند بنویسند علی علیزاده مدیرعامل بارسلونا شده است! بحث هست اما آیا درست است؟ اگر باشگاه رئال مادرید هم آذرباد را بخواهد باید با ما مذاکره کند نه‌تنها آذرباد که ۸۰ درصد بازیکنان ما قرارداد دارند. خیال همه تیم‌ها را راحت کنم ما بازیکنان‌مان را احتیاج داریم و به هیچ‌وجه آنها را از دست نمی‌دهیم. اگر آقای ربیعی احتیاجی به بازیکن نداشت خودش به ما می‌گوید یا بازیکن جایگزین می‌کنیم یا مبلغ رضایتنامه میگیریم و یا اینکه رضایت نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: بازیکن با باشگاه ما قرارداد دارد؛ همه جا زدند به استقلال رفته. عکسش را هم با پیراهن آبی منتشر کردند واقعا فوتبال ما خنده دار است! حتی اگر بازیکن ما هم مذاکره کرده باشد خلاف عرف است؛ حرفه‌ای نیست. مثل این است ما با سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال مذاکره کنیم؛ این کار درستی است؟ اگر ما سیدحسین را بخواهیم به باشگاه استقلال نامه می‌زنیم.

علیزاده در مورد جدایی شاهین توکلی، مدافع‌ تیم‌شان عنوان کرد: شاهین با باشگاه ما قرارداد دارد. هرچه که گفته‌اند در حد یک احتمال است.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در مورد بحث حضور علی شجاعی بازیکن پرسپولیس در مس رفسنجان گفت: هنوز مذاکره‌ای انجام نشده است.

علیزاده در پایان در مورد این که بحث حضور ایمان سلیمی مدافع گل گهر در مس چقدر جدی است؛ افزود: در حال مذاکره با مدیر برنامه‌هایش هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر این بازیکن استقلالی است پس من هم مدیر بارسا هستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..