تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوران شعار دادن تمام شد؛ تحولی که صحبتش را می کردید این بود؟!

افزایش عجیب مشکلات برنامه‌های رسانه ملی دیگر از سطح معمول گذشته است و وارد مرحله‌ای شده که می‌توان با خیال آسوده این وضعیت را بحرانی توصیف کرد.

گروه فرهنگی _ سید محسن عبدالهی: اگر از شما بپرسند که در هفته‌های اخیر چند اشتباه در شبکه‌های مختلف صدا و سیما دیده اید، اگر از دسته‌ای نباشید که بلافاصله می‌گویند ما اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنیم، احتمالا بتوانید حداقل ۴ تا ۵ مورد نام ببرید. اشتباهاتی که به صورت عجیبی از زمان بر سر کار آمدن تیم جدید مدیریتی در این سازمان افزایش پیدا کرده اند و حتی کار تا جایی بالا گرفته است که رهبر معظم انقلاب هم به شیوه عملکرد رسانه ملی انتقاد کرده اند.

دوران شعار دادن تمام شد؛ تحولی که صحبتش را می کردید این بود؟!

به گزارش بولتن نیوز، البته اشتباه در کار رسانه و برای مثال پخش زنده امری است محتمل، اما زمانی که این مسائل ار حد بگذرد و تنها معطوف به یک حوزه نباشد، دیگر تبدیل به معضل می‌شود. متأسفانه افزایش عجیب مشکلات برنامه‌های رسانه ملی دیگر از سطح معمول گذشته است و وارد مرحله‌ای شده که می‌توان با خیال آسوده این وضعیت را بحرانی توصیف کرد. برنامه‌های ورزشی و اظهارنظر‌های تلافی جویانه مجریان شب‌های فوتبالی، انفعال عجیب مجری برنامه طبیب در برابر حرف‌های بی پایه و اساس کارشناس برنامه، گزارش حیرت انگیز درباره کریستیانو رونالدو و آن گزارش‌های توهین آمیز درباره اضافه آمدن یارانه پرداختی دولت تعدادی از مواردی هستند که در چند وقت اخیر رخ داده اند.

دسته گل اخیر هم که باز می‌گردد به نوع مواجهه این سازمان با عملکرد نیروی انتظامی در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی که دیگر مقام معظم رهبری را نیز مجبور به موضع گیری کرد. البته این نوع رفتار در میان کارشناسان و برنامه سازان رسانه ملی از زمانی که پیمان جبلی و قائم مقام و معاون سیاسی جدید او در سازمان مشغول به کار شدند، منحصر به همین مورد اخیر نبوده و دیدگاه‌های عدالت طلبانه و نوع نگاه خاص این عزیزان موجب شده است که مانند طیف خاصی از عدالتخواهان در فضای مجازی رفتار کنند و به موضوعات خاصی علاقه اشته باشند.

دوران شعار دادن تمام شد؛ تحولی که صحبتش را می کردید این بود؟!

انتقاد اصلی بر عملکرد ایشان این است که پیش از روی کار آمدن در صدا و سیما زمین و زمان را بهم می‌دوختند که مدیران فعلی کاربلد نیستند و یک تیم مافیایی اجازه فعالیت به ما و تغییر رویه در رسانه ملی را نمی‌دهد. اما حالا که فرمان مدیریت این سازمان را در دست گرفته اند، هفته‌ای نبوده است که بتوانند بدون حاشیه، اشتباه و معذرت خواهی بگذرانند. حال این حاشیه می‌تواند بابت برنامه‌های خبری، سیاسی و اقتصادی باشد یا حوزه ورزش و داستان‌های ساترا و شبکه نمایش خانگی.

به هر حال بعد از چند ماه مدیریت صدا و سیما توسط پیمان جبلی و وحید جلیلی همانطور که در ابتدا هم در این مورد حدس زده بودم و خوشبین به ایجاد تغییر در این سازمان نبودم، شاهد اتفاقات مثبت و حرکت رو به جلو در این رسانه نیستیم و شاید حتی در برخی موارد عقبگرد و پسرفت‌هایی را نیز ببینیم. احتمالا عامل این اتفاق نیز مواجهه ایشان با واقعیت باشد و درک این مسأله که در یک فضای ایزوله شعار دادن راحت‌تر است تا کار در محیطی با اتمسفر سازمان صدا و سیما و قرار گرفتن در موقعیتی که به جای شعار دادن باید در آن کار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوران شعار دادن تمام شد؛ تحولی که صحبتش را می کردید این بود؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..