تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور: دولت عراق وعده لغو روادید برای اربعین را داده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر کشور گفت: دولت عراق تا این لحظه وعده لغو روادید زائران ایرانی را ارائه داده که در صورت وقوع سفر مردم از طریق راه‌های زمینی راحت تر انجام خواهد شد.

احمد وحیدی اظهار کرد: یکی از وظایف وزارت کشور در خصوص استان‌ها، پیگیری طرح‌های توسعه هر منطقه متناسب با ظرفیت استان است.

وزیر کشور ادامه داد: مزیت‌های نسبی هر منطقه، آمایش سرزمینی و فعال کردن تمامی ظرفیت‌ها باید در طرح‌های توسعه دیده شده باشد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و پیگیری آن‌ها جزو کارکردهای وزارت کشور است.

وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های دامداری و کشاورزی استان، گفت: پیش بینی‌هایی برای کمک به دامداران و رفع مشکلات آبی شده است.

وزیر کشور صنعت، صنایع دستی و گردشگری را دیگر ظرفیت خراسان شمالی دانست و گفت: باید این ظرفیت‌ها فعال‌تر شوند.

وی در انتها از فعالیت ستاد اربعین در استان‌ها خبر داد و گفت: دولت عراق تا این لحظه وعده لغو روادید زائران ایرانی را ارائه داده که در صورت وقوع سفر مردم از طریق راه‌های زمینی راحت تر انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور: دولت عراق وعده لغو روادید برای اربعین را داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..