تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی به روستاهای کمتر برخوردار در ورامین

در راستای خدمت رسانی به روستاهای کمتربرخوردار، طرح های آسفالت و جدول گذاری و رفع نیازهای عمومی در روستاهای بخش های مرکزی و جوادآباد ورامین اجراشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما/ معاون فنی و عمرانی فرمانداری ورامین در روستای یوسف آباد خالصه گفت: در مسیر خدمت رسانی به روستاهای با فاصله تر از مرکز شهر طرح های آسفالت و جدول گذاری و احداث و تعمیر شبکه آبرسانی و رفع خاموشی معابر را در دستورکار داریم که به نوبت برای روستاهای شهرستان اجرا خواهیم کرد.
امیر محمدی افزود: در روستای ایجدانک از توابع بخش جوادآباد که جمعیت 120 نفری را دارد برای آسفالت معابر و جدول گذاری آن حدود 25میلیارد ریال، هزینه شد تا مردم زحمت کش این روستا فضای معابر بهتری را تجربه کنند.
وی اضافه کرد: در روستای یوسف آباد خالصه که آن روستا هم از توابع بخش جوادآباد هست و برای اولین بار آسفالت شد، مبلغ 30میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبرسانی و آسفالت و جدول گذاری هزینه شد تا معابر آنها هم دیگر خاکی نباشد.
محمدی گفت: برای روشنایی معابر هم طرح های خوبی با اعتبار 10میلیارد ریال در این روستا در نظر گرفته شده و تا چند روز دیگر به بهره برداری کامل می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی به روستاهای کمتر برخوردار در ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..