تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال و هزار نکته/ هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم

به گزارش رکنا، مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی‌ها در هتل اسپیناس در حالی برگزار شد که همچنان از نقاط ضعف عمده‌ای در برگزاری این مراسم‌ها برخورداریم. جالب اینکه خود ریکاردو ساپینتو هم از یک دست لباس غیر رسمی در یک مراسم کاملا رسمی استفاده کرده بود و به شدت غیر قابل تحمل بود.

با گذشته بیست‌و‌یک دوره از لیگ برتر و یدک کشیدن عنوان حرفه‌ای، هنوز نتوانسته‌ایم از یک پروتکل واحد و استاندارد بهره ببریم و حداقل آبروی خود و فوتبال باشگاهی‌مان را در مقابل رسانه‌های خارجی حفظ کنیم. متاسفانه در فوتبال ایران همه جوانب غیر حرفه‌ای کار نظیر معطل کردن 2 هفته‌ای برای معرفی سرمربی جدید را خوب یاد گرفته‌ایم اما وقتی صحبت از کار تعاملی می‌شود آن‌وقت همه پشت هم قایم شده و حرفی برای گفتن نداریم.

خیلی سخت نیست برای چنین مراسمی چند نفر برای کار تشریفات در جلسه حضور داشته باشند. چرا باید مجری شبکه تلویزیونی استقلال بدون هماهنگی قبلی شال استقلال را به سرمربی جدید و مدیر عالم تیم دهد؟ از آن بدتر اینکه مدیرعامل استقلال سرمربی را در آغوش کشیده و شال را به او می‌دهد.

با یک جستجوی ساده می‌توان به این موضوع رسید که بغل کردن در فرهنگ خارج از ایران همان معنی داخل را نمی‌دهد.

آقای مدیرعامل، خیلی سخت نیست که به جای چیدمان بی‌دلیل گل که نه مراسمی را در پیش داریم و نه روز خاصی در پیش بوده است، بیایم درست لباس بپوشیم و مجری تعریف شده برای آن مراسم پشت تریبون باشد.

جالبتر اینکه هرکدام از پیشکسوتان باشگاه با کت‌وشلوار و بدون کت شلوار همه با سلیقه فردی در این مراسم حاضر شده و اصلأ نمی‌دانند این مراسم چه تعریفی دارد.

مطمئنآ این آخرین بار نبوده و نخواهد بود، وقتی رییس فدراسیون فوتبال سابق با کت‌وشلوار روشن در یک مراسم استقبال از بالاترین مقام فیفا حاضر می‌شود و یا اکثر قریب به اتفاق روسای فدراسیون‌های ما طریقه درست لباس پوشیدن را هنوز نمی‌دانند دیگر چه باید کرد و چه باید گفت.

اینکه برای مراسم رسمی و غیر رسمی چه‌باید بپوشیم و چه‌باید بگوییم و چه‌باید انجام دهیم، آنقدرها هم سخت نیست، تنها باید کار را به کاردان بسپاریم.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال و هزار نکته/ هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..