تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

خداداد عزیزی که در اولین روز تابستان سال 1350 متولد شده، امروز از سوی برخی از پیشکسوتان مشهدی و شاگردان خود در آکادمی‌اش سوپرایز شد؛ چرا که جشن تولدی ویژه با حضور چند چهره خاص برای غزال تیزپای فوتبال آسیا تدارک دیده شده بود.

مهدی قیاسی، اسماعیل شجیع و حسین پاس که همگی جزو پیشکسوتان نامدار فوتبال خراسان هستند و مربی خداداد عزیزی بودند، در این مراسم حضور داشتند و در کنار آن‌ها، چهره‌هایی چون رضا ناصحی و حسین بادامکی از همبازیان سابق خداداد هم در مراسم امروز حضور یافتند.

خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

چهره ویژه جشن تولد 51 سالگی خداداد عزیزی، پسرش امیرحسین عزیزی بود؛ او که از سال گذشته در مستطیل سبز فعالیت خود را آغاز کرده و در آکادمی پدرش مشغول به فعالیت است، امیدوار به آن بوده که بتواند پا در مسیر خداداد بگذارد و در سالیان پیش‌رو بتواند در فوتبال ایران چهره شاخصی شود.

خداداد عزیزی که از اقدامات پیشکسوتان مشهدی و البته شاگردانش در آکادمی خود سوپرایز شده بود، در حاشیه جشن تولد 51 سالگی، در پاسخ به سوالی پیرامون آینده فوتبالی پسرش و این‌که آیا او موفق خواهد شد، گفت: او یکسال است که فوتبالش را آغاز کرده و من نمی‌توانم نظر خاصی بدهم. رویاهای بزرگی در سر خود دارد و من هم امیدوارم که او بتواند موفق شود.

عکاس: محسن بخشنده

خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداداد و سوپرایز جشن تولد 51 سالگی/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..