تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید! + تصاویر -آکا

1395/09/28

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها ,[categoriy] در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید تصاویر

در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید! + تصاویر -آکادر مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید! + تصاویر -آکا

آکاایران: در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید! + تصاویر

آکاایران: چاق بودن عروس خانم باعث شد که فکر جالی به ذهنش برسد. عروس و داماد لباس های خودشان را نپوشیدند!

مراسم عروسی عجیب مردی که لباس عروس را به تن کرد

به گزارش آکاایران: در اقدامی عجیب عروس و داماد چینی باعث شوکه شدن مهمانان شدند. عروس خانم که چاق بود و دلش نمی خواست اندامش زیاد معلوم باشد ایده ای جالب به ذهنش رسید. او و همسرش تصمیم گرفتند لباس های یکدیگر را بپوشند. بدین ترتیب عروس لباس مردانه را به تن کرد و داماد هم لباس عروس خانم را پوشید.

این ایده عملی شد و ورود عروس و داماد به سالن با صدای خنده و قهقهه مهمان هایی همراه شد که اصلاً انتظار چنین صحنه ای را نداشتند.

عکس عروس با لباس داماد و داماد با لباس عروس ,[categoriy] در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید تصاویر

داماد در مصاحبه ای علت این کارش را اینگونه بیان کرد: “نامزدم فکر می کرد خیلی چاق است و لباس عروسی او را چاق تر نشان می دهد. برای همین به من پیشنهاد داد که لباس هایمان را با هم عوض کنیم. من هم که می خواستم با این کار عشق و علاقه ام را به او نشان دهم پیشنهادش را پذیرفتم. امیدوارم در ادامه زندگی هم همینطور به دیدگاه های یکدیگر احترام بگذاریم”.

عکس داماد و عروس عجیب ,[categoriy] در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید تصاویر

این عروس و داماد چینی سال ۲۰۱۱ با یکدیگر آشنا شدند و یک هفته پیش با هم ازدواج کردند.

در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید تصاویر

خواندنی ها و دیدنی ها -

در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مراسم عروسی عجیب، عروس لباس دامادی و داماد لباس عروس را پوشید! + تصاویر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..