تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: مقصر بحران اقتصادی جهان غرب است

به گزارش خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه طی یک سخنرانی ویدیویی در کنفرانس تجاری بریکس ضمن درخواست برای همکاری‌های بیشتر کشورهای بریکس گفت: تحریم‌های جدید با انگیزه سیاسی بارها و بارها اعمال می‌شوند و مکانیسم‌های فشار بر رقابت تقویت می‌شوند.

بریکس گروهی متشکل از قدرت‌های نوظهور اقتصادی شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است. بریکس نمایانگر نیمی از جمعیت جهان است و ۲۸ درصد قدرت اقتصادی دنیا را در اختیار دارد.

پوتین گفت: زنجیره‌های حمل و نقل در حال فروپاشی هستند و همه اینها بر خلاف منطق اولیه روابط اقتصادی است که منجر به بحران در جهان می‌شود.

وی گفت: کاهش فعالیت‌های تجاری، افزایش بیکاری، کمبود مواد خام و قطعات، مشکلات در تضمین امنیت غذایی جهانی تشدید و به موجب آن قیمت محصولات غلات و سایر محصولات اساسی کشاورزی افزایش یافته است.

پوتین افزود: کشورهای بریکس در شرایط سختی از روابط تجاری قرار دارند چون شرکای غربی اصول اساسی تجارت آزاد و مصونیت مالکیت خصوصی را نادیده می‌گیرد. غرب یک مسیر اقتصادی غیرمسئولانه را دنبال می‌کند و همه اینها موجب رکود و بحران اقتصادی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: مقصر بحران اقتصادی جهان غرب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..