تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیلی آیلیش چه آرزویی دارد؟

بیلی آیلیش چه آرزویی دارد؟

بیلی آیلیش؛ خواننده ۲۰ساله در مصاحبه جدیدش با ساندی‌تایمز درباره یکی از علایقش صحبت کرده و این علاقه چیزی نیست جز بچه‌دار شدن.
بیلی آیلیش در این مصاحبه از علاقه‌اش به بچه‌دار شدن حرف زده و حتی گفته اگر قرار باشد در آینده بچه‌دار نشود ترجیح می‌دهد بمیرد.
او گفته: همیشه دوست داشتم بچه‌دار شوم. من به کودکان نیاز دارم.
البته این خواننده هم مثل همه افراد دیگر از مادر شدن می‌ترسد به همین دلیل هم درباره ترس از مادر شدن و سنگینی مسئولیت مادر بودن صحبت کرده و گفته: هر چه بزرگ‌تر می‌شوم چیزهای بیشتری را تجربه می‌کنم.
او همچنین گفته: به این موضوع فکر می‌کنم اگر بچه‌ام کار اشتباهی را انجام دهد و فکر کند این کار درست است، چه کار باید بکنم.

برای مطالعه خبرهای بیشتر به بخش اخبار و ایونت ها سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیلی آیلیش چه آرزویی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..