تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار مرکز حمایت از کودکان کار و خیابان/ از کودک‌آزاری در خانواده‌های آسیب‌پذیر پیشگیری می‌شود

آغاز به کار مرکز حمایت از کودکان کار و خیابان/ از کودک‌آزاری در خانواده‌های آسیب‌پذیر پیشگیری می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - مرکز پرتو در شرق تهران با هدف کمک به کودکان کار و خیابان و کاهش مشکلات کودکان آسیب‌دیده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین افزایش کودکان کار و خیابان و آزرده شدن وجدان عمومی از مشکلاتی که این کودکان در جامعه و بعضا خانواده های خود تحمل می کنند، باعث شده تا بخش عمومی هم در کنار بخشهای خصوصی و خیریه ها به دنبال کاهش مشکلات این بخش از جامعه باشد.
در همین راستا معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از افتتاح مرکز پرتو در تاریخ 30 آذر ماه با هدف حمایت از کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل خبر داد.
محمد رضا غلامی در این باره گفت: به همت مرکز خدمات اجتماعی این منطقه و با مشارکت بنیاد روبان آبی، مرکز پرتو ویژه حمایت از کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل راه‌اندازی خواهد شد.
او توضیح داد: مرکز پرتو طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است که نسبت به ارائه خدمات پیشگیری، روان‌شناختی و توانمندسازی به کودکان آسیب دیده به ویژه کودکان کار و خیابان اقدام می کند.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه در این مرکز علاوه بر آموزش‌های تحصیلی، کامپیوتر، زبان و خلاقیت نیز به کودکان آموزش داده می‌‌شود، یادآور شد: در این مرکز با ارايه مشاوره به خانواده هایی که کودکان آنها مورد آزار جسمی، جنسی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند تلاش مي كنيم در مسیر کمک به این کودکان گام برداریم.
او در ادامه گفت: فعالیت در زمینه پیشگیری از کودک آزاری، درمان روانی، اجتماعی و مشاوره کودکان، توان بخشی جسمی و روانی و اجتماعی کودکان آزار دیده و انجام مداخلات مبتنی بر منزل جهت جلوگیری از تکرار کودک آزاری و مهیا کردن شرایط خانواده جهت بازگشت کودک به محیط خانواده بخشی از اهداف این مرکز است.
غلامی یادآور شد: توانمند سازی فردی، خانوادگی و اجتماعی کودکان آزار دیده، حمایت و فعالیت در زمینه احقاق حقوق آنها براساس حقوق مندرج در پیمان نامه جهانی حقوق کودکان از دیگر اهدافی است که در این مرکز دنبال خواهد شد.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار مرکز حمایت از کودکان کار و خیابان/ از کودک‌آزاری در خانواده‌های آسیب‌پذیر پیشگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..