تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده نخستین مورد از ابتلا به آبله میمون در جنوب شرق آسیا

آبله میمون گرچه در ابتدا تنها در مرکز و غرب آفریقا دیده شده بود، اما طی ماه‌های اخیر موارد مختلف ابتلا به آن در قاره‌های مختلف و کشورهای متعدد گزارش شده است. تاکنون این بیماری در بیش از ۳۵ کشور جهان مشاهده شده و ۲۵۰۰ تن را آلوده کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت سنگاپور از شناسایی اولین مورد از ابتلا به آبله میمون در این کشور خبر داد. این نخستین مورد از ابتلا به این بیماری در جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود.

این بیمار یک مرد ۴۲ ساله انگلیسی است که به عنوان مهماندار هواپیما کار می‌کند که در اواسط ماه ژوئن به سنگاپور وارد شده است. حال این بیمار خوب گزارش شده و در بخش بیماری‌های عفونی تحت درمان قرار دارد.

همچنین ۱۳ فردی که با این بیمار در تماس نزدیک قرار داشته اند شناسایی شده و هم اینک در قرنطینه به سر می‌برند. به طور معمول این افراد باید به مدت ۳ هفته (۲۱ روز) در قرنطینه باشند تا از عدم ابتلای آن‌ها به آبله میمون اطمینان حاصل شود.

وزارت بهداشت کره جنوبی نیز از شناسایی دو مورد مشکوک ابتلا به آبله میمون در این کشور خبر داد. با این حال، هنوز آزمایش‌های نهایی بر روی این افراد انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: شیوع آبله میمون؛ کدام کشورها درگیر شده‌اند؟

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده نخستین مورد از ابتلا به آبله میمون در جنوب شرق آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..