تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسموتی موز؛ طرز تهیه اسموتی موز خوشمزه و مقوی

آموزش روش تهیه اسموتی موز

اگر می خواهید یک میان وعده مقوی مصرف کنید هیچ چیز بهتر از اسموتی موز نیست زیرا هم بسیار خوشمزه است و هم دارای خواص زیادی است.

مواد لازم اسموتی موز موز 1 عدد مغز بادام 3 قاشق غذاخوری آب 1 پیمانه جو پرک شده یک چهارم پیمانه شیر نصف پیمانه جوز هندی رنده شده نصف قاشق چای خوری دارچین به میزان لازم

اسموتی موز

طرز تهیه اسموتی موز در ابتدا جو پرک را بر روی حرارت ملایم قرار دهید. مغز بادام را آسیاب کنید و سپس همه مواد را با هم درون مخلوط کن بریزید تا خوب با هم میکس شوند. اگر دوست داشتید اسموتی را خنک بنوشید می توانید به جای آب، یخ درون مخلوط کن بریزید. اسموتی آماده شده و یکدست را درون یک لیوان بریزید و با میوه های دلخواه تزیین کنید.

اسموتی موز

امیدواریم از طعم اسموتی موز لذت ببرید. همچنین در سایت طرز تهیه اسموتی موز با با بادام زمینی و اسپرسو را هم ببینید.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

اسموتی موز

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-21

زمان آماده سازی

15M

زمان کل

15M

میانگین امتیاز

4.51star1star1star1star1star Based on 2 Review(s)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسموتی موز؛ طرز تهیه اسموتی موز خوشمزه و مقوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..