تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه دسر موس قهوه بسیار خوشمزه

آموزش روش تهیه دسر موس قهوه

اگر زیاد قهوه می نوشید و عاشق طعم قهوه هستید می توانید یک دسر خوشمزه با قهوه درست کنید. در این مطلب روش تهیه دسر موس قهوه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای درست کردن موس قهوه

برای درست کردن موس قهوه نیاز به مواد زیر دارید.

زرده تخم مرغ 4 عدد شکر 250 گرم قهوه 20 گرم خامه به میزان لازم

آموزش طرز تهیه دسر موس قهوه بسیار خوشمزه

طرز تهیه موس قهوه

برای درست کردن این دسر خوشمزه در ابتدا شیر را درون قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید، وقتی دمای شیر ولرم شد قهوه را اضافه کنید و هم بزنید و در این فاصله تخم مرغ ها در یک ظرف بشکنید و زرده ها را از سفیده ها جدا کنید و با همزن برقی هم بنید و به شیر و قهوه اضافه کنید.

حالا شکر را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا جایی که به غلظت ماست چکیده در بیاید و زیر شعله را خاموش کنید و مواد را درون ظرف های بلوری مانند بستنی خوری بریزید و در یخچال بگذارید تا خنک شود و در هنگام سرو با کمی خامه و پودر قهوه روی دسر را تزیین کنید و میل کنید.

در این قسمت روش تهیه موس قهوه که دسری خوشمزه است را به شما آموزش دادیم، در بخش دیگر می توانید طرز تهیه دسر خامه و قهوه را بخوانید.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

دسر موس قهوه

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-21

زمان آماده سازی

30M

زمان کل

30M




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه دسر موس قهوه بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..