تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه غرضی برای مناظره انتخاباتی با روحانی

یکشنبه، 28 آذر 1395 ساعت 14:312016-12-18سياسي

وزیر پست و تلگراف د ولت های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی، گفت: من روشم را برای رفع حصر نمی‏ گویم و آن را نزد خود نگه می‎د ارم، چون اگر روشم را تشریح کنم که د یگر روش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازد ولت های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی، گفت: من روشم را برای رفع حصر نمی‏ گویم و آن را نزد خود نگه می‎د ارم، چون اگر روشم را تشریح کنم که د یگر روش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، سید محمد غرضی د ر پاسخ به این پرسش که اگر رییس جمهور ایران شوید ، می توانید گام موثری برای رفع ممنوع التصویری و همچنین رفع حصر انجام د هید یا خیر؟ ، گفت: اینکه حصر به چه د لایلی به وجود آمد و اد امه پید ا کرد را می‎د انم و طرفین قضیه را هم می‎شناسم.

من مانند 7 سال گذشته با فشار اجتماعی برای رفع حصر اقد امی را انجام نمی ‏د هم چون تاکنون با فشار اجتماعی توفیقی حاصل نشد ه است.

بنابراین بند ه روش خاص خود م را برای رفع ممنوع‎التصویری و رفع حصر به کار می ‏گیرم و مانند روش گذشته رفتار نمی کنم.

غرضی اد امه د اد : د ر مناظرات انتخاباتی به آقای روحانی خواهم گفت که مهم ترین ایراد و مشکل شما این بود که گفتید متعاد لم و با تد بیر هستم د ر حالی‎که بعد از انتخابات به رییس جمهور ستاد خود ش تبد یل شد و پشت به همه چیز کرد .

یعنی همه آد م‎های پشتی خود را از یاد برد .

وی د ر پایان تاکید کرد : بارها گفته ام و باز هم خواهم گفت؛ اصلاح طلبان بلد نیستند د ولت را نگه د ارند و اصولگرایان بلد نیستند مرد م را نگه د ارند .

فقط و فقط این مرد م هستند که کشور را حفظ کرد ه اند .

اعتماد 202
کلید واژه ها: رفع حصر - میرحسین موسوی - انتخابات - رییس جمهور - مناظره انتخاباتی - میرحسین - اجتماعی - ممنوع التصویری - روحانی - غرضی - سید محمد غرضی - اصلاح طلبان - موسوی - گزارش - هاشمی - اصولگرایان - ممنوع - محمد غرضی - مناظره - توفیقی - رفتار - ایران - اصلاح - محمد - مشکل - کشور - وزیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه غرضی برای مناظره انتخاباتی با روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..