تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبارات درست هزینه نشود به دیوان محاسبات می‌روید!

با حضور فرماندار ویژه شهرری آخرین وضعیت اعتبارات تملک دارایی پروژه‌های شهرستان ری در سال 1394 بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه  که جمعی از معاونان مدیرکل و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان تهران نیز حضور داشتند، تاکید کرد: اعتبارات تعریف شده تنها باید در سر فصل خود هزینه شود و مدیران از هزینه این اعتبارات برای برنامه‌های دیگر دستگاه متبوع خود اجتناب کنند.
جمالی پور هشدار داد با مدیران متخلف برخورد و آنان را به دیوان محاسبات کشور معرفی می‌کند.
وی افزود: برای مصرف تومان به تومان اعتبارات حساسیت داریم و نمی‌توان پول مردم را بیهوده  خرج کرد.
فرماندار ری تاکید کرد: در صورت موفقیت دستگاه در پیشبرد اهداف تعریف شده، در صورت وجود اعتبارات، آن دستگاه از نظر مالی تقویت می‌شود.
جمالی‌پور دستگاه‌های اجرایی را بهترین عامل احداث، تجهیز و نوسازی پروژه‌های مربوط به آن دستگاه عنوان کرد و افزود: بنده اجازه ورود فرمانداری به هیچ فرآیند مالی را نداده‌ام و حوزه معاونت امور عمرانی فرمانداری تنها اجازه نظارت و ارایه گزارش پروژه‌ها را برعهده دارد.
شایان ذکر است در این جلسه، روسای ادارات اجرایی شهرستان ری به ارایه گزارش از نحوه تخصیص اعتبارات در سال گذشته پرداختند.
همچنین در این نشست اعتبارات مربوط به بازدید فرماندار شهرستان ری از روستاهای بخش‌های مرکزی، خاوران و فشافویه مطرح و به تصویب اعضای کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان رسید.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبارات درست هزینه نشود به دیوان محاسبات می‌روید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..