تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی 27 سایت استانی خبرگزاری صداو سیما تا پایان دی ماه

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1395/09/28 شناسه خبر: 981111

رئیس خبرگزاری صداو سیمای کشور عنوان کرد: صدا و سیما 33 مرکز خبری در استان‌های کشور دارد که 27 سایت استانی خبرگزاری صداو سیما تا پایان دی ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صداو سیمای کشور پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه افتتاح سایت خبرگزاری صداو سیمای مرکز قزوین در سالن اجتماعات صداو سیما اظهار کرد: سال گذشته در همین ایام سایت خبرگزاری رسانه ملی راه اندازی شد. 


وی در ادامه افزود: از مردادماه سال جاری با هدف جامعیت بخشی به خبرگزاری صدا و سیما در کل کشور صفحات استانی این خبرگزاری راه اندازی شد و استان قزوین هفدهمین مرکز استان در کشور است که صفحه خبرگزاری آن راه اندازی می‌شود. 

این مسئول ابراز کرد: صدا و سیما 33 مرکز خبری در استان‌های کشور دارد که 30 مرکز آن استانی و 3 مرکز کیش، مهاباد و آبادان جزو مراکز غیراستانی هستند. 

وی از راه اندازی 27 صفحه استانی خبرگزاری صداو سیما تا پایان دی ماه خبرداد و گفت: سال 93 رهبر معظم انقلاب در  دیدار با مسئولان صداو سیما مطرح کردند که حضور رسانه ملی در فضای مجازی خالی است و این موضوع وظیفه‌ای را برای مدیران صداوسیما تعریف کرد تا این عقب ماندگی را جبران کنند. 


سیدمهدی تصریح کرد: بیشترین حضور صداو سیما حضور در آنتن تلویزیونی بود و باید این عدم حضور در فضای مجازی جبران شود، بنابراین با درنظر گرفتن ظرفیت رسانه ملی تصمیم گرفته شد خبرگزاری صداو سیما راه اندازی شود. 

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما در خبرگزاری صداو سیما حوزه تصویر است، بیان کرد: خبرگزاری‌های داخل کشور با استفاده از متن و عکس اخبار را منتشر می‌کنند؛ اما در خبرگزاری صدا و سیما اولویت با تصویر خبر است. 

رئیس خبرگزاری صداو سیمای کشور عنوان کرد: امروز با افزایش صفحات استانی در خبرگزاری صدا و سیما رسانه ملی  وارد عرصه رقابت در حوزه اطلاع رسانی فضای مجازی شده است و در کنار صفحات استانی، کانال‌های تلگرامی خبری در مراکز استان‌ها راه اندازی می‌شود. 

وی یادآور شد: صفحات استانی ظرفیتی برای نشان دادن مزیت استان‌های مختلف است، همچنین این صفحات فضا را برای ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان فراهم می‌کند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی 27 سایت استانی خبرگزاری صداو سیما تا پایان دی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..