تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافعان حرم نشان دادند که دفاع از انقلاب و اسلام مرز جغرافیایی ندارد

ساعت: 13:45 منتشر شده در مورخ: 1395/09/28 شناسه خبر: 980819

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در مرزهای ایران به مبارزه با دشمن می پرداختیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه تفسیر نهج البلاغه در جمع روحانیون بسیجی شهرستان زنجان با اشاره به آزادی حلب افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در مرز های ایران به مبارزه با دشمن می پرداختیم و مدافعان حرم نشان دادند که دفاع از اسلام مرز نمیشناسد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی هزینه دارد گفت: دشمن کلاتی ایجاد خواهد کرد که مسلمانان و مردم سوریه باید آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت تقوا در نهج البلاغه گفت: اولین مسئله در نهج البلاغه بعد از توحید مسئله تقوا است که بسیار به آن تاکید شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تقوا بعد از مسئله توحید طولانی ترین مسئله در نهج ابلاغه است گفت: مسائل دیگر تحت مسئله تقوا ذکر شده است.

وی با بیان اینکه مسئله جهاد و مسائل دیگر از جمله ایمان به آخرت از تقوا حاصل می شود تصریح کرد:در پیشگاه خداوند عملی مورد قبول است که با تقوا انجام شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به حکمت 95 نهج البلاغه "لاَ یَقِلُّ عَمَلٌ مَعَ التَّقْوَى، وَکَیْفَ یَقِلُّ مَا یُتَقَبَّلُ؟"در مورد تقوی گفت: هر عملی که با تقوا انجام شده باشد و لو کم باشد در پیشگاه خداوند مورد قبول است.

 وی با بیان اینکه تقوا دو بال دارد که یکی سلبی و دیگری ایجابی است تاکید کرد: تقوا یعنی انجام واجبات و ترک محرمات.

 وی افزود: اجتناب از گناهان یک بال تقوا و انجام واجبات بال یگر تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافعان حرم نشان دادند که دفاع از انقلاب و اسلام مرز جغرافیایی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..