تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش وحدت در گودی زورخانه پوریای ولی میاندوآب + تصاویر

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1395/09/28 شناسه خبر: 981137

به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، همایش ورزشکاران باستانی کار ارومیه، میاندوآب و بوکان به میزبانی میاندوآب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،در این مراسم که امروز در زورخانه پوریای ولی میاندوآب برگزار شد، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب ،رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی و هیئت های ورزش پهلوانی ارومیه و بوکان حضور داشتند و شیعه و سنی در کنار هم با اجرای ورزش زورخانه ای، وحدت را در گودی زورخانه هم به نمایش گذاشتند.

در ابتدای این مراسم نیز کریم نوعی رئیس هیئت ورزش های زروخانه ای و پهلوانی میاندوآب ضمن عرض خیر مقدم، هفته وحدت را به حاضران تبریک گفت.

هم چنین در این مراسم، حرکات نمایشی باستانی و زورخانه ای توسط باستانی کاران اجرا شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش وحدت در گودی زورخانه پوریای ولی میاندوآب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..