تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی City of Gangsters – Shadow Government برای کامپیوتر

4.5/5 - (2 امتیاز)

در بازی City of Gangsters شما باید یک سندیکای جنایی را از ابتدا طراحی کرده، پرورش داده و از آن کسب درآمد کنید. زنجیره‌های تولید را مدیریت کرده و توزیع منابع خود را بدرستی انجام بدهید. کالاهای قاچاق را از خارج شهر وارد کنید و حواس پلیس‌ها را به مسائل جانبی پرت نمایید تا بتوانید کسب و کار خود را بدون دردسر جلو ببرید. تیم قوی از خدمه‌ را برای خود پرورش بدهید و همه چیز را زیر دستان خود کنترل نمایید. شما باید رقبای خود را آرام آرام حذف کنید و بر زیر لایه‌های شهر حکمرانی نمایید و البته از همه مهم‌تر، جریان مالی خود را پویا نگه دارید.

بازی شهر گانگسترها در سال ۱۹۲۰میلادی روایت می‌شود؛ درست زمانی که آغاز ایجاد ممنوعیت‌های گسترده در امریکا شکل گرفته است. با تصمیمات یک شبه کنگره، بسیاری از فعالیت‌های مردم در سطح شهر غیرقانونی شناخته شده و بسیاری از کسب و کارهای مردم ملی امریکا متوقف می‌شوند. این امر باعث ایجاد دوره‌ای جدید در تاریخ اقتصادی امریکا می‌شود که داستان بازار سیاه، قاچاق، کارخانه‌های غیرقانونی و جرایم سازمان‌یافته را شکل می‌دهد.

City of Gangsters Shadow Government PC-I_KnoW (GOG)

دانلود-بازی-City-of-Gangsters

دقیقا در این شرایط سال ۱۹۲۰ میلادی شما وارد صحنه می‌شوید و با ورود خود به شهر در بدو ایجاد ممنوعیت‌ها، با جاه‌طلبی فراوان آغاز به کسب و کار غیرقانونی خود می‌کنید. پشت پرده بسیاری از فعالیت‌های زیبای این شهر، فسادهایی در حال شکل گرفتن است که شما باید با آن‌ها رقابت کرده و سهم خود را از آن بدست آورید. بازی City of Gangsters ذهن شما را به چالش می‌کشد تا بعد از کسب درآمد چند صد دلاری، به فکر کسب درآمدهای کلان غیرقانونی باشید. این بازی یک اثر موفق در سبک مدیریت منابع، جنایی و استراتژیک است که المان‌های سندباکس را در خود جای داده و با بازخوردهای بسیار مثبت از سمت گیمرها مواجه شده است.

تصاویر-بازی-City-of-Gangsters تصاویر-بازی-City-of-Gangsters تصاویر-بازی-City-of-Gangsters تصاویر-بازی-City-of-Gangsters تصاویر-بازی-City-of-Gangsters تصاویر-بازی-City-of-Gangsters info

Start a crime syndicate from nothing, and grow it into a well-oiled money machine. Build speakeasies and illegal distilleries. Manage production chains and resource distribution. Smuggle goods from out of town and bribe the police to look the other way. Grow a powerful crew and keep your rivals under your thumb. Eliminate competition and rule the city. But most importantly, keep the money flowing.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5/i7/i9 or AMD Ryzen

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GeForce 700 series or newer, AMD Radeon R5/R7/R9 200 series or newer, Intel Iris / HD 5000 or newer

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i7/i9 or AMD Ryzen

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GeForce 10 series or newer, AMD RX series or newer

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه I_KnoW:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی City of Gangsters – Shadow Government برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..