تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل فراری پس از 18 سال زندگی مخفیانه دستگیرشد

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری یک قاتل فراری پس از 18 سال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با تایید این خبر گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه دو مرد جوان در یکی از روستاهای شهرستان دلگان در سال 77‌،با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دلگان، سه فردی که پس از قتل ۲ مرد جوان با شلیک گلوله، ۱۸ سال به صورت مخفیانه زندگی می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. 

وی در خصوص دستگیری این افراد ادامه داد:ماموران در ادامه رسیدگی به پرونده‌های قتل هویت یکی از قاتلان را شناسایی کرده و دریافتند که این فرد پس از چندین سال که به مکان نامعلومی متواری شده بود، به این شهرستان بازگشته و به‌صورت مخفیانه در یکی از مناطق حاشیه شهرستان زندگی می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در نتیجه اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی، مخفیگاه این متهم فراری را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در حالی که گمان نمی‌کرد، توسط ماموران شناسایی شده، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این متهم حرفه‌ای که در ابتدا منکر انجام قتل بود، در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل دو مرد جوان با همکاری دو نفر دیگر با استقاده از اسلحه غیرمجاز اعتراف کرد که ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده 2 همدست این متهم را نیز پس از شناسایی، در شهرستان دلگان دستگیر کردند.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل فراری پس از 18 سال زندگی مخفیانه دستگیرشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..