تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Hero Siege Season 16 – Gates of Valhalla برای کامپیوتر

3.8/5 - (5 امتیاز)

بازی Hero Siege را می توانید با عناصر RPG تجربه کنید و انبوهی از دشمنان خود را نابود کنید. بازی از درخت استعداد بهره می برد و می توانید با غارت ارتقاهای زیادی را نصیب شخصیت های بازی کنید. بازی ساعت ها گیم پلی جذاب را برای شما به هlمراه دارد و حداکثر تا ۴ بازیکن می توانند در بخش آنلاین بازی کنند. دنیای بزرگی در اختیار شما قرار دارد و می توانید سفری ماجراجویانه را در ۱۶ کلاس هیجان انگیز تجربه کنید. محتواهای اضافی بازی را می توانید دریافت کنید، اما در کل شخصیت های پایه های ثابت هستند و تنها قابلیت های ارتقای آنها متوع تر می شود. می توانید سه دوست برای خود جمع آوری کنید و با تکمیل ماموریت ها وارد بخش جوایز شوید. جهان تصادفی بازی پر از سیاه چال های متنوع است و طبیعی و تازه به نظر می رسد.

Hero Siege Gates of Valhalla PC-GOLDBERG

بسته الحاقی ژوئن ۲۰۲۲ – فصل شانزدهم بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Hero-Siege

بازی Hero Siege شامل مراحل مخفی هم است و می توانید در این مراحل کریپت های بیشتری به همراه گنج بدست آورید. سیستم لوت بازی در کنار گیم پلی هک اند اسلش بازی ترکیب جالبی را ایجاد می کند و می توانید از جادوها و شخصیت های افسانه ای هم استفاده کنید. مجموعه ای از توانایی های بی نظیر صداهای خاص برای شخصیت ها در نظر گرفته شده است و همگی در درخت عناصر در اختیار شما قرار گرفته اند.

هسته اصلی بازی در فصل هفتم تغییر نکرده است و از انبوهی از سلاح های دور و نزدیک می توانید استفاده کنید. سیاه چال های تاریک بازی محلی برای نبرد با باس ها هستند و هرکدام دارای چالش خاصی هستند. دقت کافی به میزان سلامت خود داشته باشید و هرگز وارد موج های حمله عظیم دشمنان نشوید و سعی کنید همیشه در حال حرکت باشید. این حرکت باعث می شود که رفته رفته آنها نابود شوند و نتوانند ضربات ناگهانی وارد کنند.

اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege اسکرین-شات-بازی-Hero-Siege info

Hero Siege is a Hack ‘n’ Slash game with roguelike- & RPG elements. Annihilate hordes of enemies, grow your talent tree, grind better loot and explore up to 7 Acts enhanced with beautiful Pixel Art graphics! This game offers countless hours of gameplay and up to 4 player online multiplayer!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: DualCore 1.8 GHZ

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 mb

Storage: 2GB

Additional Notes: This game DOES NOT WORK on low end laptops with INTEGRATED GPU’s such as HD4000 ETC.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: QuadCore 2.4 GHZ

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 1 GB

Storage: 2GB

Additional Notes: This game DOES NOT WORK on low end laptops with INTEGRATED GPU’s such as HD4000 ETC.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما مسیر اکسترکت را یک مسیر ساده و کوتاه مثل D: / Games انتخاب کنید.

3) وارد پوشه bin شده و توسط “Hero_Siege.exe” بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Hero Siege Season 16 – Gates of Valhalla برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..