تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم چهارمحال و بختیاری 11 سانتیمتر برف از بارش های پاییزی کشور

مهرداد قطره سامانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون میزان برف انباشته شده در شهر چلگرد 11 سانتیمتر گزارش شده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 70 سانتیمتر برف در این ایستگاه انباشته شده بود.
وی همچنین از میانگین 147 میلیمتری باران در استان طی سال زراعی جاری ( اول مهر تا 28 آذر) خبر داد و گفت: این میزان بارش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.
قطره سامانی تصریح کرد: با وجود بارش های خوب آذرماه همچنان کمبود بارندگی در استان وجود دارد و چنانچه در زمستان نیز شاهد بارش قابل توجه برف نباشیم، خشکسالی در استان با شدت بیشتری تداوم می یابد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود موج بارشی جدید به استان در هفته جاری خبر داد و افزود: این موج بارشی در مناطق غربی استان منجر به بارش برف و برای سایر مناطق بارش باران به همراه دارد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه کارون و زاینده رود و سرچشمه بخشی از رودخانه دز است.
کاهش نزولات جوی در چهارمحال و بختیاری طی 9 سال اخیر، استان های اصفهان و خوزستان را دچار تنش آبی کرده است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم چهارمحال و بختیاری 11 سانتیمتر برف از بارش های پاییزی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..