تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات کودک بیمار از محاصره برف و کولاک در تکاب

معاون فرماندار تکاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این کودک بیمار که امیر علی نظری نام دارد بامداد امروز بر اثر تب شدید دچار تشنج شده بود و هنگام عزیمت توسط پدرش از روستای عربشاه اوریات در 75 کیلومتری تکاب برای انتقال به بیمارستان در محاصره برف و کولاک افتاده و با جاده مسدود مواجه شده بود.
حسن عباسی گفت: پس از تماس پدر این کودک بیمار مبنی بر گرفتار شدن در جاده برف گیر و کوهستانی روستای عربشاه اوریات، راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب بلافاصله مسیر دسترسی این روستا را در حین بارش برف بازگشایی کرده و این کودک با آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 تکاب به موقع به بیمارستان شهدا منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: راهداران تکاب که در محور تخت سلیمان مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی از برف هستند، مسیر روستای عربشاه اوریات از سه راهی کارخانه طلای زرشوران تا این روستا را بازگشایی کرده و جان این کودک بیمار را نجات دادند.
عباسی اضافه کرد: مسیرهای روستاهای دورافتاده منطقه اوریات شهرستان تکاب در فصل سرما و یخبندان و هنگام بارش برف و کولاک شدید، توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری بخش ماشین آلات و حمل و نقل کارخانه طلای زرشوران بطور دائمی در حال بازگشایی است.
روستای عربشاه اوریات در منطقه ای دورافتاده، کوهستانی و سردسیر با جاده ای سخت گذر در 75 کیلومتری تکاب در نقطه اتصال شهرستان تکاب به شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی در آخرین نقطه تکاب واقع شده است.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/1354
خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پروانه امانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات کودک بیمار از محاصره برف و کولاک در تکاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..