تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس بهترین تیم دفاعی جهان + آمار

در قیاس عملکرد پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر با صدرنشینان لیگ های معتبر متوجه می شوید.

پرسپولیس بهترین تیم دفاعی جهان + آماربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس در 14 بازی 5 گل دریافت کرده. این بدین معنی است که دروازه این تیم در هر 252 دقیقه یک بار باز شده است. بعد از پرسپولیس،  چلسی در لیگ برتر بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشته. این تیم در 17 بازی 11 گل خورده. بدین معنی که دروازه این تیم هر 139 دقیقه یک بار باز شده است.

تیم های نیس در فرانسه و فاینورد در هلند هر 127 دقیقه یک گل خورده اند. بعد از این تیم ها لایپزیگ در آلمان در 15 بازی 12 گل خورده است. میانیگن گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از یک گل است و دروازه این تیم هر 112 دقیقه یک بار باز شده است. یووه در ایتالیا در 17 بازی 14 گل خورده. هر 109 دقیقه یک بار. در انتهای جدول بهترین تیم ها در بخش دفاع رئال مادرید قرار دارد. این تیم با دریافت 14 گل در 15 بازی هر 96 دقیقه یک گل خورده است.

اما میانگین گل های خورده صدرنشینان لیگ های معتبر دنیا در هر بازی از این قرار است.

1-پرسپولیس: 0.35
2-چلسی: 0.64
3-نیس:  0.70
-فاینورد: 0.70
5-لاپیزیگ: 0.80
6-یوونتوس: 0.82
7-رئال مادرید: 0.93

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس بهترین تیم دفاعی جهان + آمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..